Beyler pcyi formatladım. mbotu felan gerekli dosyaların hepsini kurdum
Mbotu açıyorum start diyom client açılıyo chara giriyor aşagıda clientin üstünde charın ismi serverı yazmıyor. 15 dk sonra dc
2.ci hata iste 2.ci mbot açılıyor start diyom client açılmıyor.. Lütfen Yardım Edin
ya bu mbot charın clientini niye görmüyo altta sadece sro client yazıyo char ismi server ismi yazmıyor
2 tane mbot açamıyorum + 1.ci açtıgım charı görmüyo
· 4 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Farklı klasörlerdemi mbotlar?
evet
Baştan yüklemeyi denedinmi bazen botta hata oluyor senle alakası olmaya bilir?Baştan yükle eğer bir daha yaparsa sorun sende değil.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap