Hafta sonunu değerlendireyim dedim güzel bir tatil kaçamağı yaptım 😈
Buraların havalarını tabi en çok Titus'um bilir...
Sony Ericson W700i ile çektiğim fotoğraflar.
Balıkesir/Edremit/Güre
Sitemizin İskelesi:
Deniz çarşaf gibi.
- Resim Silinmiş.
Sahil:
Sol taraftaki bölüm şuan çalışma içersinde.Beton üzerine çakıl kumu kullanıyordu şimdi tekrar temizlenerek direk kum atılacak.
- Resim Silinmiş.
Altınoluk'ta yeni açılan şahane manzarası olan bir otel:
Otelden çekilmiş bir fotoğraf
- Resim Silinmiş.
Asos'a geçiyoruz güzel bir mekan:
- Resim Silinmiş.
Kayalıkların oradayım tam oturulup kafa dinlenecek yer:
- Resim Silinmiş.
Kayalıklardan denize doğru bir fotoğraf alalım:
- Resim Silinmiş.
Çekebildiklerim bunlar daha güzel fotoğraflar ile gelmek isterdim çok daha güzel manzaralar vardı.
Kayaydı denizdi sahildi bunları çekebildim.
2 Günlük Tatil Kaçamağı (Balıkesir/Edremit/Güre)(Asos)
· 7 Yanıt · 7.2K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
Güzel Fotograflar.. Aslında Gidip Gezmek Lazım 😊
P S : Kendinide Çekseydin Hem Tanımıs Olurduk :)))
P S : Kendinide Çekseydin Hem Tanımıs Olurduk :)))
Gezmek görmek lazım lazım =) Muhteşem yerler gerçekten.
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Bir aksilik çıkmazsa kurban bayramında bir kaçamak yapacağım Balıkesir'e.
Kıskandım 😎
oy oyyy çok güzel fotoğraflar kamerana sağlık diyelim o vakit çok hoşuma gitti fotolar bu arada otelin manzarası fena güzelmiş bende halen brasil fotolarımı yayınlayacağım da üşeniyorum çok foto var 😜
çok güzeldi ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap