Icerige atla
Extraloob

2 Günlük Tatil Kaçamağı (Balıkesir/Edremit/Güre)(Asos)

· 7 Yanıt · 7.2K görüntüleme
C
CaN_KsK OP ⭐ 19y
#1
Hafta sonunu değerlendireyim dedim güzel bir tatil kaçamağı yaptım 😈
Buraların havalarını tabi en çok Titus'um bilir...
Sony Ericson W700i ile çektiğim fotoğraflar.

Balıkesir/Edremit/Güre

Sitemizin İskelesi:
Deniz çarşaf gibi.
- Resim Silinmiş.

Sahil:
Sol taraftaki bölüm şuan çalışma içersinde.Beton üzerine çakıl kumu kullanıyordu şimdi tekrar temizlenerek direk kum atılacak.

- Resim Silinmiş.

Altınoluk'ta yeni açılan şahane manzarası olan bir otel:
Otelden çekilmiş bir fotoğraf

- Resim Silinmiş.

Asos'a geçiyoruz güzel bir mekan:

- Resim Silinmiş.

Kayalıkların oradayım tam oturulup kafa dinlenecek yer:

- Resim Silinmiş.

Kayalıklardan denize doğru bir fotoğraf alalım:

- Resim Silinmiş.



Çekebildiklerim bunlar daha güzel fotoğraflar ile gelmek isterdim çok daha güzel manzaralar vardı.
Kayaydı denizdi sahildi bunları çekebildim.
7 Yanıt
H
HnTRue ⭐ 18y
#2
Güzel Fotograflar.. Aslında Gidip Gezmek Lazım 😊

P S : Kendinide Çekseydin Hem Tanımıs Olurduk :)))
C
CaN_KsK OP ⭐ 19y
#3
Gezmek görmek lazım lazım =) Muhteşem yerler gerçekten.
M
#4
Bir aksilik çıkmazsa kurban bayramında bir kaçamak yapacağım Balıkesir'e.
A
Apollon ⭐ 18y
#5
Kıskandım 😎
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#6
oy oyyy çok güzel fotoğraflar kamerana sağlık diyelim o vakit çok hoşuma gitti fotolar bu arada otelin manzarası fena güzelmiş bende halen brasil fotolarımı yayınlayacağım da üşeniyorum çok foto var 😜
A
addIcFb ⭐ 19y
#7
çok güzeldi ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: