H
HexeNKesseL
⭐ 17y
Hayırlı olsun Bitanede ben alayım sundan ya gercek para ne kadar harcarım almaya kalksam ?
Bizim serverda WTB Commander's Patch dedigimde oney diyolar talisman diyorum CHN mi EU mu diyolar daha ne diyim ben ah ah...Gzzz iyi yurutuyosun;)
Ps : bizim server : pacific :)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap