Option a gel yine . Video bölümünden en aşşağıya in Effect quality var orda '' Turn off All effects '' yazıyor onu işaretle dediğin gibi olacaktr :))
2. EGY +10 Staff -.-
· 36 Yanıt · 4.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
neden charlar tek build
pt süper bu arada
pt süper bu arada
neden charlar tek build
pt süper bu arada
Herkes işini yapsın yeter mantığında kurulmuş bir pt olduğu için 😜 101+ olsunlar yawaş yawaş birşeye benzeyecek o charlarda az kaldı 🤘
Option a gel yine . Video bölümünden en aşşağıya in Effect quality var orda '' Turn off All effects '' yazıyor onu işaretle dediğin gibi olacaktr :))
Eyw kardeşm. sonunda halletm teşekkürler
Hacı sana Zahmet Meteorla Bi Demage SS cekermısın ?
Hacı sana Zahmet Meteorla Bi Demage SS cekermısın ?
buyur bro 160 küsür olan
- Resim Silinmiş.
Hacı sana Zahmet Meteorla Bi Demage SS cekermısın ?
buyur bro 160 küsür olan
- Resim Silinmiş.
gerçekten baya fark var bizimkiyle 🤝
Sağol dostum .
Darısı başınıza ^^
helal paşam bizde vakit olmuyor bunla uğraşma artık seninkilerle avutuyoz kendimiz. 👍
stafı bi verde lord a gideyim summer3:
stafı bi verde lord a gideyim summer3:
S
ShapeShifter
⭐ 18y
Alllahhh 🙏
R
Rapidasasdas
⭐ 16y
zehirsiz ceker misin bide
%100 attack pwr 😲
imzanıda güncellersin artık 😄
olmaz mag +100% isteriz :P
😁 😈
Tebrikler
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap