Icerige atla
Extraloob

2. EGY +10 Staff -.-

· 36 Yanıt · 4.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
A
AlchemyMaker OP ⭐ 15y
#21
Option a gel yine . Video bölümünden en aşşağıya in Effect quality var orda '' Turn off All effects '' yazıyor onu işaretle dediğin gibi olacaktr :))
J
JbS ⭐ 17y
#22
neden charlar tek build

pt süper bu arada
A
AlchemyMaker OP ⭐ 15y
#23
neden charlar tek build

pt süper bu arada


Herkes işini yapsın yeter mantığında kurulmuş bir pt olduğu için 😜 101+ olsunlar yawaş yawaş birşeye benzeyecek o charlarda az kaldı 🤘
E
EviLQin ⭐ 19y
#24
Option a gel yine . Video bölümünden en aşşağıya in Effect quality var orda '' Turn off All effects '' yazıyor onu işaretle dediğin gibi olacaktr :))


Eyw kardeşm. sonunda halletm teşekkürler
L
Lrd ⭐ 17y
#25
Hacı sana Zahmet Meteorla Bi Demage SS cekermısın ?
A
AlchemyMaker OP ⭐ 15y
#26
Hacı sana Zahmet Meteorla Bi Demage SS cekermısın ?


buyur bro 160 küsür olan

- Resim Silinmiş.
L
Lrd ⭐ 17y
#27
Hacı sana Zahmet Meteorla Bi Demage SS cekermısın ?


buyur bro 160 küsür olan

- Resim Silinmiş.

gerçekten baya fark var bizimkiyle 🤝

Sağol dostum .
R
Rochas ⭐ 16y
#28
Darısı başınıza ^^
A
akreps ⭐ 19y
#29
helal paşam bizde vakit olmuyor bunla uğraşma artık seninkilerle avutuyoz kendimiz. 👍
stafı bi verde lord a gideyim summer3:
S
#30
Alllahhh 🙏
R
#31
zehirsiz ceker misin bide
5
5x6 ⭐ 16y
#32
%100 attack pwr 😲
A
AAnGeLL ⭐ 18y
#33
imzanıda güncellersin artık 😄
orhanow
orhanow ⭐ 18y
#34
olmaz mag +100% isteriz :P

😁 😈
SubDue
SubDue ⭐ 17y
#35
Tebrikler

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: