akşam biri ss aldım seni GM ye şikayet etcem dedi yabancı biri ingilizce konuşuyo bende yapabildiğini yap dedim ben her ay en az 100 silk alıyorum hem sonra bu illegal bişi diil orjinal cilent ile girilip yapılan bişi oyundaki bug lardan onların haberi yokmu dur sanki onlarda araştırıyolar oyundaki acıkları benthief le stall a girilip adamı dc ettirme bug unu sro sitesinde bug report bölümünde kac kere gördüm ama hala düzeltilmedi kısacası JOYMAX silk alıp ta kendine para kazandıran bi charı oyunun yapısını coook fazla etkilicek bi hile yapmadıkça kolay kolay banlamaz onlar bot kullanan ları banlıyolar ama silk alanları diil silk almadan bot kullan bakalım noluyor ❗
Sonuçta Bu Bir Bug Banlanma Riski Neden Olsun Sadece Köpek Cıkardık Diyemi ❗ İstediğini Yazsın Gm e Ne Olacak Sanki Bugu Düzeltirler Sadece Sonucta Premiumla Olan Birsey
bu işlemi gerçekleştirdiğiniz mekanın ss sini koaybilirmisiniz. ben tam anlayamadım. cave de ilk gişirten sonra sağa gidicez. yol 2 ye ayrılıyor. sağ kapalı büyükçe bir kaya var. sol da 61-63 moblara gidiyor ? tam olarak neresi ???
ben constantinapole den jangana gördüğüm her dar yerde denedim olmuyo sadece cavede oluyo...kasarkende sadece 1 tanesine ex gidiyo yani hepsini aynı anda kasamıyon....