Merhaba arkadaşlar,ben koyu bir Pttm fanatiğiyim.Genellikle otobüs kullanırım,fakat bu aralar tır kullanmaya hevesim var.Tırları yüklüyorum oyuna girince tutukluk yapıyor,fakat diğer araçlar[otobüs,araba,1-2 tır] tutukluk yapmıyor.Ama tırın içine girince tutukluk mutukluk kalmıyor.Bunun sebebi ne olabilir??