Icerige atla
Extraloob

17 Ağustos depreminin üzerinden 11 yıl geçti

· 50 Yanıt · 4.5K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
S
#41
Turkiyede hicbir bina dogru duzgun yapilmiyor bir ogrenci mimar olarak soyluyorum.Batakliga saglam olmuyan topraga 5 6 katli apartman yapiliyor bu dunyayin her yerinde yasaktir.Bir binayin temeli saglam olmasi icin metlerce derine iniliyor ama Turkiye bu yok 1 ayda 5 katli ev apartman hazir sonra deprem olunca deniz kumu gibi binalar yok oluyor.
L
Lrd ⭐ 17y
#42
Evet o gece denizdeki o ışımayı görmüştüm.. Bilimciler fay hattı ışıması falan dediler ama kesinlikle değildi bu iştede ABD ve İsrailin bir parmağı var zaten DaddyCool arkadaşımızın belirttiği herşey ortadadır.. Allah kat ve kat belalarını versin çok merak ediyorum Binlerce kişiyi öldürdüler bunlar nasıl ölecekler ahirette ne yapacaklar ?
R
RiqueLme ⭐ 19y
#43
@DaddyCool
özet gec bro ömrümü yer onu okumak
S
#44
@DaddyCool
özet gec bro ömrümü yer onu okumak

depremin nedeni abd israil demek istiyor.
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#45
google da olmasa açılmıcak bu konu


Bir Göztepe'linin unutmayacağı 2. olay 😉

edit konu dün açıldı 👍
D
dincer1959 ⭐ 17y
#46
o vakit orada olanlara buyuk geçmiş olsun
R
RiqueLme ⭐ 19y
#47
@DaddyCool
özet gec bro ömrümü yer onu okumak

depremin nedeni abd israil demek istiyor.


vay çakallar fck srael fck united states
S
#48
@DaddyCool
özet gec bro ömrümü yer onu okumak

depremin nedeni abd israil demek istiyor.


vay çakallar fck srael fck united states

sadece teoriden ibaret yani fuck dedirtecek birsey yok.Biraz gelistirin su ingilizcenizi 😊 Fck mother sister den baska yok
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#49
Abd yerleştirmiştir oraya fay hatlarını ^^
L
Lrd ⭐ 17y
#50
Fay hatlarını yerleştirmemişler... Mevcut fay hattı amerika üzerinden geçiyormuş bir bilimcini teorisini uygulamışlar burada fay hattını patlatmışlarki amerikaya uzanmasın diye.. İşin özeti bu..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: