Icerige atla
Extraloob

1.56 no_dc cilent lazım

· 5 Yanıt · 893 görüntüleme
O
ozan160 OP ⭐ 19y
#1
beyler konuyu daha önce açtımın farkındayım ama bi mod kilitlio

buradaki loaderler çalışmıyor çalışsa no dc özelliğini kullanabilicem ama mecvur bana cilent lazım loader deil elinizde varsa bana nodc cilent linki koyabilirmisiniz bu konu yine kilitlenirse pm atın lütfen
5 Yanıt
B
Black Rain ⭐ 19y
#2
yahu Multi client bölümünde 50 tanesi var vlienti kullanma Loaderı kullan ! BOSADA KONU AÇMA
O
ozan160 OP ⭐ 19y
#3
ya anlamıomusun loader çalışmıyor diyorum anlaaaaaaaaaa
mecvur cilent lazım bana nodc özelliği olan sro_cilent lazım sorunumu net açıkladım sanırım
O
ozan160 OP ⭐ 19y
#4
yokmu bi link verecek olan _?
X
x21 ⭐ 19y
#5
bende göremedim yaw. varsa eger link yada konu verilebilirmi bi türlü bulamadım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: