Icerige atla
Extraloob

1.50 Gb Ram 1.10 Ghz İşlemcim Le Oyuna Gırıyorum 2 dk atıyor

· 9 Replies · 3.8K views
A
aykutgs54 OP ⭐ 19y
#1
Napıcam arkadaslar yardımcı olun lutfen.
9 Replies
H
HellBoys ⭐ 19y
#2
nasıl atıor soru işaretimi oyunu sil tekrar yükle
+sürücülerinin en son versionlarını indir kur
A
aykutgs54 OP ⭐ 19y
#3
5 dk oynuyorum ekran kararıyor bılgısayar reset atıyor napıcam ramı ıslemcıye aktarma gıbı bırsey yapılabılır mı ramden yesın yanı sılkroad modlar yardımcı olun lutfen ?
A
aykutgs54 OP ⭐ 19y
#4
Amd Sempron 1.10 Ghz İşlemcim
A
aykutgs54 OP ⭐ 19y
#5
Yardımcı olun lutfen
X
XianHun ⭐ 18y
#6
Amd Sempron 1.10 Ghz İşlemcim


1.10.ghz cok düşük yani düşüğünde düşüğü işlemciyi değiştir
P
Prestij ⭐ 18y
#7
Belli bir süre sonunda bilgisayarın reset attığı için ısınma probleminden kaynaklanabilir. Sistemin gayet güzel. Sana tavsiyem işlemcinin (CPU) ve ekran kartının soğutucu fanlarını elden geçirmen. Bide işlemci ile işlemci fanının metal alt yüzeyine sürülen ve ısı yalıtımını kolaylaştıran termal silikonu tazelemen, bu konuda tecrübeli arkadaşlarından yardım iste. Bir diğer olasılıkta Ram lerinden kaynaklanıyor olabilir. Oyun Ram üzerinde belli bi adrese geldiği zaman hata veriyor olabilir (Ram in bir kısmının hasarlı olması durumu). Windows um sağlam ve oyun kurulumunda sorun yok diyorsan bunları bi dene, Ram lerinide başka Ram ler takarak kontrol et. Birde Rumata Loader kullan ve oyunun ayarlar kısmından grafikleri düşür (low) Rumata Loader : http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=53&t=47845
J
Jigsaw ⭐ 19y
#8
Belli bir süre sonunda bilgisayarın reset attığı için ısınma probleminden kaynaklanabilir. Sistemin gayet güzel. Sana tavsiyem işlemcinin (CPU) ve ekran kartının soğutucu fanlarını elden geçirmen. Bide işlemci ile işlemci fanının metal alt yüzeyine sürülen ve ısı yalıtımını kolaylaştıran termal silikonu tazelemen, bu konuda tecrübeli arkadaşlarından yardım iste. Bir diğer olasılıkta Ram lerinden kaynaklanıyor olabilir. Oyun Ram üzerinde belli bi adrese geldiği zaman hata veriyor olabilir (Ram in bir kısmının hasarlı olması durumu). Windows um sağlam ve oyun kurulumunda sorun yok diyorsan bunları bi dene, Ram lerinide başka Ram ler takarak kontrol et. Birde Rumata Loader kullan ve oyunun ayarlar kısmından grafikleri düşür (low) Rumata Loader : http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=53&t=47845

1997-1998 zamanında 1.4 GHz Pentium III kullandığımı hatırlıyorum. Arkadaş 2008 yılında 1.10 GHz işlemci kullanıyor. 😆 Gayet güzel olduğuna emin misin?
P
Prestij ⭐ 18y
#9
Belli bir süre sonunda bilgisayarın reset attığı için ısınma probleminden kaynaklanabilir. Sistemin gayet güzel. Sana tavsiyem işlemcinin (CPU) ve ekran kartının soğutucu fanlarını elden geçirmen. Bide işlemci ile işlemci fanının metal alt yüzeyine sürülen ve ısı yalıtımını kolaylaştıran termal silikonu tazelemen, bu konuda tecrübeli arkadaşlarından yardım iste. Bir diğer olasılıkta Ram lerinden kaynaklanıyor olabilir. Oyun Ram üzerinde belli bi adrese geldiği zaman hata veriyor olabilir (Ram in bir kısmının hasarlı olması durumu). Windows um sağlam ve oyun kurulumunda sorun yok diyorsan bunları bi dene, Ram lerinide başka Ram ler takarak kontrol et. Birde Rumata Loader kullan ve oyunun ayarlar kısmından grafikleri düşür (low) Rumata Loader : http://www.extraloob.com/forums/viewtopic.php?f=53&t=47845

1997-1998 zamanında 1.4 GHz Pentium III kullandığımı hatırlıyorum. Arkadaş 2008 yılında 1.10 GHz işlemci kullanıyor. 😆 Gayet güzel olduğuna emin misin?


Celeron 800-900 işlemcilerle oyuna giren arkadaşlarım var. Windows görev yöneticisinden baktığımızda oyun açıkken CPU kullanımının az olduğununu ancak Ram kullanımının hat safhada olduğunu görebiliriz. Yani sistem kesinlikle yeterli ancak Windows un durumu iyi değilse ve oyun ayarlarından performanslı hale getirilmemişse onu bilemem. Dikkat edersek arkadaşın problemi oynayamamak değil belli bir süre sonra oyundan atılmak ve ekranının kararıp makinasının reset atması.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: