nedır ???? mucX
13.yy ve 14.yy dakı bızansın sıyası durumu nedır? ----------
· 4 Yanıt · 5.2K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
yemik yiyip bakarım hmm
iftara az kaldı
iftara az kaldı
bıtırdım odevımı : ) hoca bıraz pıskoda gecıktırmemem lazımddı kendım urastım:D hmm hmm hmm hmm hmm hmm hmm
tüh burda hazırda tarih kaynagı duruyordu ..
bknz. dR.NooB mucX
bknz. dR.NooB mucX
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap