Icerige atla
Extraloob

13.yy ve 14.yy dakı bızansın sıyası durumu nedır? ----------

· 4 Yanıt · 5.2K görüntüleme
M
mavi_ OP ⭐ 19y
#1
nedır ???? mucX
4 Yanıt
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#2
yemik yiyip bakarım hmm
iftara az kaldı
M
mavi_ OP ⭐ 19y
#3
bıtırdım odevımı : ) hoca bıraz pıskoda gecıktırmemem lazımddı kendım urastım:D hmm hmm hmm hmm hmm hmm hmm
D
dR.NooB ⭐ 19y
#4
tüh burda hazırda tarih kaynagı duruyordu ..
bknz. dR.NooB mucX

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: