isroda 13dg stonelar düşmeye başladı bu hafta. bana denk gelmedi ancak henüz arkadaşlarda görüyorum 😄 bu stoneler yeni legendin habercisi sanırım yakın zamanda yolda 13dg 😆 ksroda durum nedir oynayan varsa?
13dg Stone
· 22 Replies · 2.3K views 0 reading
22 Replies
isroda 13dg stonelar düşmeye başladı bu hafta. bana denk gelmedi ancak henüz arkadaşlarda görüyorum 😄 bu stoneler yeni legendin habercisi sanırım yakın zamanda yolda 13dg 😆 ksroda durum nedir oynayan varsa?
Bakalım bu seferki sistem nasıl olucak 😄
ortak nasıl gidiyo 😄
Lv up yapmaya çalışıyoz işte bro 😄 Senin nasıl gidiyo 😄
13Dg gelcek diye 3 aydır item dizmedim çharıma bi gelemedi 😄
aynen lvl kasmaya çalışıyom bende 😄 13dg itemler nasıl olcak acaba gene 12dg+7 mi yaparlar yoksa direk moblardan mı düşçek ne düşünüyosun bu konuda 😄
12Dg +6 İtemleri çevirerek elde edilecek diyolardı ama bence moblardan düşerse süper olucak hemde magic-rare-legend gibi sınıflara bölünmezse yani tek olursa oyun mükemmel olur 😄
dediğin güzel olurda öncedende sos som sun vardı şimdi magic rare legend yaptılar yine başka bi isimle karşımıza çıkçaklar bence bunlar gene 13dgde 😄 moblardan 13dg npc itemler düşmeli ama yoksa olmaz bu iş böyle valla
Katılıyorum sana bro artık beklicez ve görücez 😄
Onur abi hangi swde oynuyorsun ?
[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
ksroda oynayan varmı tanıdık ortak? birde yeni legendler genelde mart ayı ortalarında geldi bu yıla kadar. 2 3 haftaya duyuru yaparlar diyorum 😄
Onur abi hangi swde oynuyorsun ?
[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
heliosta taygun
Bro Ksro oynamadım hiç ama forumda var oynayanlar.Bi an önce gelsinde.inş. 13dg ile beraber yeni swde gelir 😄
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
inş ortak gelsin bir an önce napçaklarsa yapsınlar 😄
Bro Ksro oynamadım hiç ama forumda var oynayanlar.Bi an önce gelsinde.inş. 13dg ile beraber yeni swde gelir 😄
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
Hani sen oyunu birakacaktin ^^
[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
Yok taygun sro bağımlılık yapmış bende 😄
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
Ortak senin yeni sw gelirse orda başlama gibi bi düşüncen varmı 😄
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
yok be ortak burda devam ben. yeni server yeni char yeni yatırım lazım o da yok bende şu anda 😄
Batuhan sen menaya devam mı ?
Para geldi vatanda indirim olmasini bekliyorum.
[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
Para geldi vatanda indirim olmasini bekliyorum.
[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
Haklısın aslında.Ama ben başlarım yav tek tabanca takılırım serverın kingi olucam 😄
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
Log in to write a reply.
Log In