Icerige atla
Extraloob

13dg Stone

· 22 Replies · 2.3K views
T
Tubifex OP ⭐ 17y
#1
isroda 13dg stonelar düşmeye başladı bu hafta. bana denk gelmedi ancak henüz arkadaşlarda görüyorum 😄 bu stoneler yeni legendin habercisi sanırım yakın zamanda yolda 13dg 😆 ksroda durum nedir oynayan varsa?
22 Replies
B
BthnCvk ⭐ 16y
#2
isroda 13dg stonelar düşmeye başladı bu hafta. bana denk gelmedi ancak henüz arkadaşlarda görüyorum 😄 bu stoneler yeni legendin habercisi sanırım yakın zamanda yolda 13dg 😆 ksroda durum nedir oynayan varsa?


Bakalım bu seferki sistem nasıl olucak 😄
T
Tubifex OP ⭐ 17y
#3
ortak nasıl gidiyo 😄
B
BthnCvk ⭐ 16y
#4
Lv up yapmaya çalışıyoz işte bro 😄 Senin nasıl gidiyo 😄
B
BthnCvk ⭐ 16y
#5
13Dg gelcek diye 3 aydır item dizmedim çharıma bi gelemedi 😄
T
Tubifex OP ⭐ 17y
#6
aynen lvl kasmaya çalışıyom bende 😄 13dg itemler nasıl olcak acaba gene 12dg+7 mi yaparlar yoksa direk moblardan mı düşçek ne düşünüyosun bu konuda 😄
B
BthnCvk ⭐ 16y
#7
12Dg +6 İtemleri çevirerek elde edilecek diyolardı ama bence moblardan düşerse süper olucak hemde magic-rare-legend gibi sınıflara bölünmezse yani tek olursa oyun mükemmel olur 😄
T
Tubifex OP ⭐ 17y
#8
dediğin güzel olurda öncedende sos som sun vardı şimdi magic rare legend yaptılar yine başka bi isimle karşımıza çıkçaklar bence bunlar gene 13dgde 😄 moblardan 13dg npc itemler düşmeli ama yoksa olmaz bu iş böyle valla
B
BthnCvk ⭐ 16y
#9
Katılıyorum sana bro artık beklicez ve görücez 😄
N
NewJersey ⭐ 15y
#10
Onur abi hangi swde oynuyorsun ?

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
T
Tubifex OP ⭐ 17y
#11
ksroda oynayan varmı tanıdık ortak? birde yeni legendler genelde mart ayı ortalarında geldi bu yıla kadar. 2 3 haftaya duyuru yaparlar diyorum 😄
T
Tubifex OP ⭐ 17y
#12
Onur abi hangi swde oynuyorsun ?

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile


heliosta taygun
B
BthnCvk ⭐ 16y
#13
Bro Ksro oynamadım hiç ama forumda var oynayanlar.Bi an önce gelsinde.inş. 13dg ile beraber yeni swde gelir 😄

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
T
Tubifex OP ⭐ 17y
#14
inş ortak gelsin bir an önce napçaklarsa yapsınlar 😄
N
NewJersey ⭐ 15y
#15
Bro Ksro oynamadım hiç ama forumda var oynayanlar.Bi an önce gelsinde.inş. 13dg ile beraber yeni swde gelir 😄

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile


Hani sen oyunu birakacaktin ^^

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
B
BthnCvk ⭐ 16y
#16
Yok taygun sro bağımlılık yapmış bende 😄

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
B
BthnCvk ⭐ 16y
#17
Ortak senin yeni sw gelirse orda başlama gibi bi düşüncen varmı 😄

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
T
Tubifex OP ⭐ 17y
#18
yok be ortak burda devam ben. yeni server yeni char yeni yatırım lazım o da yok bende şu anda 😄
N
NewJersey ⭐ 15y
#19
Batuhan sen menaya devam mı ?
Para geldi vatanda indirim olmasini bekliyorum.

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
B
BthnCvk ⭐ 16y
#20
Haklısın aslında.Ama ben başlarım yav tek tabanca takılırım serverın kingi olucam 😄

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: