Icerige atla
Extraloob

12D Fire/Cold/Heuksal int pvp

· 28 Yanıt · 4.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
SirGLooMy ⭐ 15y
#21
normal olarak karşılanması gerekir fire-cold-heuksal her zaman güçlü bir build olmuştur
lakin bu video da anormal bişeyler var kesinlikle bir str glavier 2 hit yemez bir blader bu kadar kolay harcanmaz içereği bilmediğim için net konuşamıyorum ama bir sorun olduğu ortada
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#22
Damage lerde sorun var sanrım.Çünki 96 meteoru 49k vuruyorken yaratığa yeni fire nukesi 27k vuruyor yani skillerde bir dengesizlik var.Hem bir oyuncuya 45-49k arası vuran birisi yaratıklara daha çok vurması gerekmezmi?
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#23
Glavienin 85k hpsi olcakmıi, bu videodaki glavienin 85k hpsi olmadığı ortada 30+30kya gitti adam...
D
#24
normal olarak karşılanması gerekir fire-cold-heuksal her zaman güçlü bir build olmuştur
lakin bu video da anormal bişeyler var kesinlikle bir str glavier 2 hit yemez bir blader bu kadar kolay harcanmaz içereği bilmediğim için net konuşamıyorum ama bir sorun olduğu ortada


videoda bi dengesizlik var fakat normaldede zaten rare +3 bi spear olsa elinde spearın.Glavienin ghost stormu bittikden sonra nova+flyspear+ghost la ölüyor zati.İnt spearın en kolay kestiği chardır glavie 😊
S
SirGLooMy ⭐ 15y
#25
normal olarak karşılanması gerekir fire-cold-heuksal her zaman güçlü bir build olmuştur
lakin bu video da anormal bişeyler var kesinlikle bir str glavier 2 hit yemez bir blader bu kadar kolay harcanmaz içereği bilmediğim için net konuşamıyorum ama bir sorun olduğu ortada


videoda bi dengesizlik var fakat normaldede zaten rare +3 bi spear olsa elinde spearın.Glavienin ghost stormu bittikden sonra nova+flyspear+ghost la ölüyor zati.İnt spearın en kolay kestiği chardır glavie :)

glavie-blade-fire charım var rare speara sahip hiç bir char şuana kadar beni kesme başarısı gösteremedi legendler bile cok cok zorlanıyor ki elimde rare glavie var legend olsa zaten hiç affetmez
D
ddnet ⭐ 16y
#26
videonun 4.20 dakikasında başlayan glavierle mücadelede glavier sırasıyla :

8933+16404+14970+49896+36614 damage yiyor k toplamda 120k yapıyor...

rev6.dan baktığımızda spear mag atak 7k ya spearın mag reinforcesi sanırım %600+'ya çıkıyor...

eğer adam silaha + basmışsa karşısındakininde itemi kötüyse o kadar yemesi normal diye düşünüyorum...
A
apoo58 ⭐ 16y
#27
başvuruyorsun, eğer seni "seçerlerse" alıyorlar. başvurular çoktan bitti ama, hatta serverın kendiside haftaya bitiyor.

beni seçmediler, düşün artık 😁

kendini nimetten sayıyor ya şu da "pes"

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: