121.128.133.30 gwgt1.joymax.com serveri Açıldı tüm herkese duyurulur...
Kullanımı gayet basit:
C:\Windows\System32\Drivers\etc konumunda bulunan 'hosts' dosyasını Not Defteriyle açıyoruz ve en alt satırına:
121.128.133.30 gwgt1.joymax.com
121.128.133.30 gwgt2.joymax.com
121.128.133.30 gwgt3.joymax.com
121.128.133.30 gwgt4.joymax.com
yazıp kaydedip çıkıyoruz..
121.128.133.30 gwgt1.joymax.com Serveri Açıldı.
· 23 Yanıt · 8.1K görüntüleme 0 okuyor
23 Yanıt
ne işe yarıyo bu?
ne işe yarıyo bu?
Oyuna daha hızlı girmeni sağlıyor.
Daha hızlı derken , server a mı ?
Daha hızlı derken , server a mı ?
Evet.
zaten 30 dan her gun giriyorum :S nasıl acıldı
zaten 30 dan her gun giriyorum :S nasıl acıldı
Bir aralar 30 açık değildi.En son 30 açıldı ve bunu bilmeyen arkadaşlar 27,28,29 dan girmeye çalışırlarken daha çok zaman kaybederler.Sen biliyor olabilirsin ama bilmeyenlerde vardır. 👍
N
NigHT_FounDeD
⭐ 19y
dogru yaptıgımızı nasıl anlıycaz
dogru yaptıgımızı nasıl anlıycaz
Aynen bunları uyguladıysan doğru yapmışsındır.
N
NigHT_FounDeD
⭐ 19y
Tamam Saolasın ..!
Tamam Saolasın ..!
Önemli değil Görevim. 🍺
zaten 30 dan her gun giriyorum :S nasıl acıldı
Bir aralar 30 açık değildi.En son 30 açıldı ve bunu bilmeyen arkadaşlar 27,28,29 dan girmeye çalışırlarken daha çok zaman kaybederler.Sen biliyor olabilirsin ama bilmeyenlerde vardır. 👍
yanlış anlaşılma oldu bende yeni ip kapatılıp tekrar açıldı olarak algıladım 😊 💃 🙄
Ewy Super
Böyle 1 duyuru nerden geldi ki sana ? 🤔
kaynak ? 🙄
böyle birşey olsa joymax açıklama yapmaz mı ☕
böyle birşey olsa joymax açıklama yapmaz mı ☕
kaynak ? 🙄
böyle birşey olsa joymax açıklama yapmaz mı ☕
Şaka mıydı bu ? 😆
kaynak ? 🙄
böyle birşey olsa joymax açıklama yapmaz mı ☕
Şaka mıydı bu ? 😆
şaka tabi 😜 😆 😁
bikaç hafta öncesine kadar çalışıyordu bu yontem fakat bir süredir 30'dan da kolay girilmiyor. şuan char denıyor tam 6 saat olmus 30'dan denedıgı halde yıne gırmedı =) premiumsuz oynanmıyor artık free2play ozellıgı kalkıyor oyunun sanırm =)
C
charizmatic_young
⭐ 18y
peki 121.128.133.30 lu serverde girildiginde DC yeme olasılığı daha yüksek değilmi ?
_
_By_DaDaSsS_
⭐ 17y
Ne bilelim biz kahin miyiz konunu tarihine bak.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap