Bidiğiniz üzere dün itibariyle 12 dgr itemler beraberinde birçok bilinmezlikte birlikte geldi bunlardan benim bilmediğim ve en çok merak ettiğim şey 12 dgr itemlere artı basma olayı
nasıl basılıyor neler kullanılıyor artı basarken nelere dikkat etmeliyiz vs yeterli bilgiye sahip olan birisi ya bu konuya yada ayrı bi konu açarak bir açıklama yapar ve global yapılırsa minnettar olurum
herkese iyi forumlar 👍
12 Dgr Alchemy Hakkında Açıklama Yapabilecek Var mı?
· 2 Yanıt · 3.6K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
en güzel soru ama cevap veren yok çok pahalıya blue ve statlar için stone satılıyor 1-2 stone ile iteme stat basılamazki bence bu gelen uygulama çok yanlış olmuş..herşey soru işareti..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap