Icerige atla
Extraloob

111 Lv FF Wizard-Cleric SATILIK(Sadece 250TL)SS'Ler İçerde

· 39 Yanıt · 12K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
V
Viski OP ⭐ 18y
#21
Aralda, Full Nova 108 Lv. Glavie verebilirim. +1.3m Sp Fire/Cold/Heuksal ^^


mailto:[email protected] ekle görüşelim bi..
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#22
kardeş sattınmı satmadıysan kaç tl istiyosun?
V
Viski OP ⭐ 18y
#23
kardeş sattınmı satmadıysan kaç tl istiyosun?


Char Duruyor herhangi Bi Serverde 110 lvl çin charla takas istiorum.. oyunu bırakmıcam 😜
Q
Qstah ⭐ 16y
#24
Kimseyle sorunum yoktur diyene bak 😄 pm lerde Paso küfür ediolar :D

:D:D:D
V
Viski OP ⭐ 18y
#25
Kimseyle sorunum yoktur diyene bak 😄 pm lerde Paso küfür ediolar :D

:D:D:D



yazdklarımı okumadan sırıt sen
V
Viski OP ⭐ 18y
#26
up
B
Brazz ⭐ 16y
#29
BEN İLGİLENİYORUM CHARINLA Bİ MSN TELEFON FALAN VERSENDE KONUSSAK
V
Viski OP ⭐ 18y
#31
güncell..
V
Viski OP ⭐ 18y
#32
uppp...
D
#33
Kimseyle sorunum yoktur diyene bak 😄 pm lerde Paso küfür ediolar :D

xD bu char warlocka çevirlir deilmi ?
D
#34
kardşeim chara eğer warlocka çevirme şansımız varsa ve birazda indirim ypaarsan ciddi tlaibim okul zmanı elime para geçicek alabilirim msn ekledim konuşalım
V
Viski OP ⭐ 18y
#35
Kimseyle sorunum yoktur diyene bak 😄 pm lerde Paso küfür ediolar :D

xD bu char warlocka çevirlir deilmi ?


wiz warlock olablr ama warlock oynanması en zor builddir deneyimin warsa oynayabilecegin gzL bi build olr ama daha önce warlock oynamadıysan ilk başlarda çok skntı çekersin 😊
V
Viski OP ⭐ 18y
#36
Bana Ulaşmak İsteyen Ciddi Alıcılar Ya konuya Telefon bıraksın Yada Bnm Bıraktıgım telefondan bana ulaşsınlar
V
Viski OP ⭐ 18y
#37
up
V
Viski OP ⭐ 18y
#38
up...
V
Viski OP ⭐ 18y
#39
Upp...!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: