Icerige atla
Extraloob

10D Sun Bow Tnks by Ali Dady

· 74 Yanıt · 8.1K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
E
EviLQin ⭐ 19y
#41
ne oldu bişi verdimi ?

Wala şu an işteyim sabırsızlıkla eve gitmeyi bekliyorum bilemezsin 😈 Shupar a 1400 kusurle vermiş herhalde bow gelmiştir inş. :D

charının nicki ne?
C
chipshajen ⭐ 17y
#42
Eos
Shammy, _MrMadMan_, Jingoo, WanTeDTOKiLL, Werewulf, _Huggies_, Vodka_Tini, Justice, Moretred, _CeNqiZ_HaN_, Sh0w3n, BvGyMan, Goold_HUN, SH3KIlL, sXaqeL

Bunlardan Birisimisin ^^
X
Xenas ⭐ 19y
#43
Eos
Shammy, _MrMadMan_, Jingoo, WanTeDTOKiLL, Werewulf, _Huggies_, Vodka_Tini, Justice, Moretred, _CeNqiZ_HaN_, Sh0w3n, BvGyMan, Goold_HUN, SH3KIlL, sXaqeL

Bunlardan Birisimisin ^^


Hayırlısı bence cengiz han o tamamen tahmin xD
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#44
Eos
Shammy, _MrMadMan_, Jingoo, WanTeDTOKiLL, Werewulf, _Huggies_, Vodka_Tini, Justice, Moretred, _CeNqiZ_HaN_, Sh0w3n, BvGyMan, Goold_HUN, SH3KIlL, sXaqeL

Bunlardan Birisimisin ^^

Evet birinciyim 😄
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#45
Eos
Shammy, _MrMadMan_, Jingoo, WanTeDTOKiLL, Werewulf, _Huggies_, Vodka_Tini, Justice, Moretred, _CeNqiZ_HaN_, Sh0w3n, BvGyMan, Goold_HUN, SH3KIlL, sXaqeL

Bunlardan Birisimisin ^^


Hayırlısı bence cengiz han o tamamen tahmin xD

2232 tane vardı cok param gitti 1,5b felan 🤤
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#46
Yeni gelen eventda bildiğiniz üzere en cok Alibaba Seal toplayana Joymax 10d sos,som ve sun verecek. Bizde kendi aramızda en çok toplayanı seçelim rakiplerimizi bilelim 😁

Hodri Meydan şu an 2232 😜


- Resim Silinmiş.


Evet arkadaşlar ve azmin sonu 😄 eve geldim ve

- Resim Silinmiş.
X
Xenas ⭐ 19y
#47
hahahah tebrikler bende sun staff 😉
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#48
hahahah tebrikler bende sun staff ;)

Sagol sanada 😄
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#49
Arkadaşlarda gaza gelsin toplasın diye topic bile açtım ama ne yapalım. Guilde benım sayemde bı arkdasdaha sun staff aldı.
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#50
way be tebrikler ama sen cok fazla toplamıssın 1500 1600 tane bile yeterdi ^^ ben salaklık yaptım hıc toplamadım oysaki heliosda toplasaydım.90 sun staff omg yerdım ortalıg ^^
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#51
way be tebrikler ama sen cok fazla toplamıssın 1500 1600 tane bile yeterdi ^^ ben salaklık yaptım hıc toplamadım oysaki heliosda toplasaydım.90 sun staff omg yerdım ortalıg ^^

Başka türlü ne sun düşer nede alabilirsim işimi sağlama aldım.
T
TwiLighT ⭐ 18y
#52
azmin zaferi 🎅 hayırlı olsun ^^
N
#53
Hayırlı Olsun cabanın karsılıgını almıssın 😄
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#54
hemde ne caba 😜
N
#55
hemde ne caba :P


Haha evet 1,5 bil :D:D
C
CaRPe DieM ⭐ 17y
#56
tberikler daha nice sunlara
B
BaSoryong ⭐ 18y
#57
Yercekten hayırlı olsun keşke bende Toplasaydım Onglarda Farm yapıyoduk 😞 Pete vardı off off
W
WosT ⭐ 17y
#58
omg 😱
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#59
Bırakın onu karakoramda yerlerde 1 dunya geziyodu gunde 100lerce toplanır basında dursan tebrkler**
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#60
tebrik ediyorum emeğinin hakkını almışın sende hacım gule gule kullan

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: