Icerige atla
Extraloob

101+8 Robe Female Legs

· 17 Yanıt · 1.8K görüntüleme
C
Cengizhancelik OP ⭐ 18y
#1
-- Troy -- SATILIKTIR İtem.. 😊 Max blue olarak satılacak...




Son Hali.. 😊


Spoiler
İtemi Silkle Takasta Edebiliriz Yada Troyda Bir Karakterlede... Bin Silk Veren Çıktı ama Güven Konusundan Vermedim Bana Güvenebilirsiniz... Çar Satışında Referansım vardır. Kimseyede Bir Yanlışım Olmamıştır. Saygılar Sevgiler..
17 Yanıt
A
Addicted ⭐ 19y
#2
tbrkler guzel item 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
ohanness bu nasıl bir itemdir o.O
C
Cengizhancelik OP ⭐ 18y
#4
ohanness bu nasıl bir itemdir o.O



😊 Resim istemiştin etkinlik için.. bende erkenden vereyim dedim etkinlik dışı bir item..
C
Cengizhancelik OP ⭐ 18y
#5
Yavaş gidin laa daha 1 hafta oldu 11d geleli 😁



1 Saat İxir Bastım Durmadan Namussuza 😊... 1000 Silk Veren Var Şuan Oyundan Ama Güvenmiyorum adama 😊
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#6
çakmışın elixir b yi ^^
C
Cengizhancelik OP ⭐ 18y
#7
çakmışın elixir b yi ^^


😊 Evet Efenim.. 4 Gün B Elimde Durdu 500m'den Satılmadı bende Böyle Katlayı Verem Dedim Kâr'ımı.. 😊
C
#8
arkadaşlar bişi sorucam. mesela bende fb bi sos var 9 dg weapon. bunu kırınca çıkan elixiri normal iteme çakabilcekmiyim. yoksa sadece sox laramı çakılıyor.
_
#9
tebrikler
O
orhan09 ⭐ 17y
#10
Neyden düşürdün B yi?
C
Cengizhancelik OP ⭐ 18y
#11
arkadaşlar bişi sorucam. mesela bende fb bi sos var 9 dg weapon. bunu kırınca çıkan elixiri normal iteme çakabilcekmiyim. yoksa sadece sox laramı çakılıyor.



Bunun Yeri Burası Değil... Advanced Elixir Konusu Verilmişti Oradan Bakabilirsin.. Ayrıca Sosları Kırarsan Sadece Soxlara Basabileceğin İxir Verir..


Nerden Düşürdün Sorusuna Gelince... 96+5 FULL Blue Garment Legsten Çıktı. ❤️
J
JeWilyn ⭐ 16y
#12
anlamadığım bişey var normal daventec basmısın +6 dan +8 olmus benım silahım nova değil a class elxir bastım +5 den +6 oldu bidaha basablme sansım varmı ona ?
C
Cengizhancelik OP ⭐ 18y
#13
anlamadığım bişey var normal daventec basmısın +6 dan +8 olmus benım silahım nova değil a class elxir bastım +5 den +6 oldu bidaha basablme sansım varmı ona ?



Ben Class B Bastım... Yani +2 Bastı Direk 😊 .. Hayır Malesef 1 Kere Basılıyor.
C
#14
Tebrikler
C
chipshajen ⭐ 17y
#15
hey yavrum hey iteme bak arkadaş.
C
Coq'RighT ⭐ 18y
#16
super tebrikler.... 😊
W
Warmoon ⭐ 18y
#17
w0w OmG

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: