Icerige atla
Extraloob

10/05/2011 Haftalık Bakım Tamamlanmıştır (Rollback YOK)

· 27 Yanıt · 3.4K görüntüleme
T
Tony Montana OP ⭐ 18y
#1




Geçen hafta "Check"i çok fazla uzattıkları için sorunsuz bir update yapılmıştır ve Türkiye yerel saatiyle 09:00'da Serverler açılmıştır.

Oyun Update:

-Veritabanı yedeklendi.

PS Veritabanının yedeklenmesi demek, "Rollback" gelmeyecek demenin kibar halidir. Yani bundan sonra herhangi bir Rollback beklemeyin 👍




SILKROAD ONLINE ÇIKMIŞ OLAN BÜTÜN DRESS'LERİ tıklayıp görebilirsiniz 😎



Special thx to Extraloob.Com ❤️

- Resim Silinmiş.
27 Yanıt
T
Tony Montana OP ⭐ 18y
#2
/1 Gün Global
S
#3
Teşekkürler, bende katılıyorum Tony'e.
M
M ' BiLGiN ⭐ 19y
#4
Teşekkürler 😊 seviyorum ya exTRaloob'u 😊
P
#5
işte bu kadar 1 haftadır süren ve insanların başını şişiren tartışmada son bulmuş oldu hadi hayırlı olsun :)) iyi forumlar
A
alemdar34 ⭐ 15y
#6
pekı bnde hağla gelmedı star hağla servırlar da n/a yazıor
K
korc4n ⭐ 16y
#7
teşekkürler bilgilendirme için 😊
R
RunFiles ⭐ 15y
#8
Ben isroyu takip etmiyorum ama saniyorum uyarmislardi email korumasi yapin chariniza diye.
A
alemdar34 ⭐ 15y
#9
acil çözümleyici cevap plss 😄
S
#10
işte bu kadar 1 haftadır süren ve insanların başını şişiren tartışmada son bulmuş oldu hadi hayırlı olsun :)) iyi forumlar


kardeşim bu normal silkroad :)
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#11
Sonunda netleşti artık kasmaya başlayabilirim.
A
alemdar34 ⭐ 15y
#12
bnde start gelmıor hağla ne yapmalıyım acil !!!
A
alemdar34 ⭐ 15y
#13
bnde hağla N/A
A
alemdar34 ⭐ 15y
#14
bi ilgilencek yokmu ya
D
#15
Derdini daha aciklayici ve daha anlasilir bir turkce ile yazabilirsen belki yardimci olacak bir arkadasimiz cikar. (Klavyemde Turkce karakterler olmadigindan bu sekilde yazabiliyorum).
P
#16
işte bu kadar 1 haftadır süren ve insanların başını şişiren tartışmada son bulmuş oldu hadi hayırlı olsun :)) iyi forumlar


kardeşim bu normal silkroad :)


Benim anormal Silkroad dan bahsettigim hangi cümlemde geçiyor üstad :)) 1 haftadır insanlar rollback diye deliriyorlardı millet önüne gelene iftira atıyordu ve başlığa dikkat ettiysen ROLLBACK YOK yazıyor o sebeple bu yorumu yazdım umarım daha açıklayıcı olmuşumdur :)) Veya umarım normal Silkroad oyuncusu olabilmişimdir gözünüzde :)) Nyse iyi forumlar :))
C
CrawL ⭐ 15y
#17
Eyw kardeşim :)Rollback olayı iyi mi oldu kötümü bilmemama check sorunsuz önemli olan budur .
D
#18
Aslında Nerde ve Nezaman OLacığınıza bizide bildirseniz bizde exl üyeleri olarak bilgilenip gelsek daha iyi olmazmı ?
T
Tony Montana OP ⭐ 18y
#19
Aslında Nerde ve Nezaman OLacığınıza bizide bildirseniz bizde exl üyeleri olarak bilgilenip gelsek daha iyi olmazmı ?


Sorununu daha açık dile getirir misin ?
S
SirGLooMy ⭐ 15y
#20
1 haftadır söylüyoruz rollback gelmicek diye ama bir çok arkadaşım anlamamak için elinden geleni yaptı
ve bakın bugün de rollback gelmedi üstüne yedekleme yapıldı
artık herkez oyunda olağan işlerine baksın

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: