Icerige atla
Extraloob

1000 post ve üzeri!!

· 37 Yanıt · 3.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
sLaYeR_ ⭐ 19y
#21
beyler bunlar gereksiz birçok kere benim msjlarım silindi yok site ye bisi oldu yok banlandım derken bi 400msjım gitti ama ben buna üzülmedim ve kimseede msjlarımı verin demedim sadece önemli konularım vardı bi kaç tane onlara üzüldüm extraokk
.NET
.NET ⭐ 19y
#22
xtollgax imza hoşuma gitti
[F New]Solo Gitarist
.NET
.NET ⭐ 19y
#23

o zmm asdf headbang2ft9

Very Happy
[F New]Solo Gitarist
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#24
susun len '' asdf '' bölümünü silsem yarı yarıya post sayınız düşücek katliam yaptırmayın bana Twisted Evil
M
mel1h___ ⭐ 19y
#25
gerçekten iyi bir düşünce Mad
P
Pariss ⭐ 19y
#26

susun len '' asdf '' bölümünü silsem yarı yarıya post sayınız düşücek katliam yaptırmayın bana Twisted Evil

koca deneme alanını silsen post sayımdan sadece 1 tane eksilecek Very Happy oda birisi post kasmayın burada demiş bnde deneme alanı burası post kasıorlar sadece demişim Very Happy
hadi silsene silsene santam
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#27
1 ay önce temizlimişitim topıc 94 sayfaya kadar düşmüştü daha uğraşamam bu sefer ayıklamıcam kökten temizlicem Mr. Green
P
Pariss ⭐ 19y
#28
Çok kutsal bi topic asdf valla Okan Abi nin gözünde 😊
L
Liu ⭐ 19y
#29
benden de en fazla 10 tane eksilir Razz
H
HosenberG ⭐ 19y
#30
benden valla 100 dene rahat gider baslarda deli gibi post kasardı eytt be ne gidi günlerdi Mr. Green
E
EFendi ⭐ 19y
#31
yani bir tartışma platformu açaLım :''İnsanlar neden post kasar?'' kahvekeyfi
Q
Quincey ⭐ 18y
#32
ya arkadaşlar biraz cahillik olcak ama merak ediyorum 6 yıldız ve uzay kılıcı ney? Very Happy
B
#33
uzaykılıcı bu site de yoktur + rep gibi bişey yanılmıyorsa 6 yıldız da yok sitemizde en fazla 5 yıldız olması lasım ama oda değişti artıkj yıldız deil extraloob yazısını dolduruyosun
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#34

Çok kutsal bi topic asdf valla Okan Abi nin gözünde 😊


varya bu sefer o topici budayanı ısırırım pacific te ihihihiih bırakın kardeşim kutsal topicimi mabete gider gibi gidiyorum ben arada o topice atıyorum bir asdf mum diker gibi çekip gidiyorum Twisted Evil Mr. Green santam
M
MoonLife ⭐ 19y
#35
extra ö.m ye bakar mısın
P
pfffffff ⭐ 19y
#36


Çok kutsal bi topic asdf valla Okan Abi nin gözünde 😊


varya bu sefer o topici budayanı ısırırım pacific te ihihihiih bırakın kardeşim kutsal topicimi mabete gider gibi gidiyorum ben arada o topice atıyorum bir asdf mum diker gibi çekip gidiyorum Twisted Evil Mr. Green santam


hazir mumu dikmisken su imzani da degis be abi seni bu forumda hep ayni imza ile goruyorum Twisted Evil
L
Liu ⭐ 19y
#37
imza sı ve avatar ı sabittir dimi abi

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: