ohannes 169 lira mı çıldırmış olmalı bunlar, 94 yılında Turkcell hattımı 600 mark (600€) karşılığında almıştım bugün ise bedava :S
1 Temmuz'da internette uçacaksınız..
· 28 Replies · 1.8K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
VDSL2'nin 32 megabitlik hızı ile 700 megabyte büyüklüğündeki bir filmin internetten indirilmesi sadece 4 dakika sürecek.
700mb--------> 4dk
350mb ------->2dk
175mb ------->1dk
87,5mb ------>30sn
43,75mb ----->15sn
21,875mb ---->7,5sn
10,9375mb --->3,75sn
5,46875 mb -->1,875sn
Buna isteyen mi gircek yoksa herkes mi :D
😁 😁
Ben Şahsen SmileAdsl Deim.Cok Memnunum 😘
Boşver 32 mbit i benim 1 mbit internetim o düzgün çalışsın bana yeter
169 mu 169 mu 😄
169 mu 169 mu :D
Ne anlamda söyledin bunu ya senin yada benim uykuya ihtiyacımız var
Biraz anlatım bozukluğu yaptım ama uykum var şimdi yatıyorum 😄
T
Tarantella
⭐ 19y
ben şimdi tam olarak anlayamadım.
biz mi internete girecez yoksa internet mi bize girecek ?
169 ytl ya boru değil.
niye herşeyin en pahalısını ülkem kullanıyor anlamış değilim.
en pahalı akaryakıt en pahalı elektrik,su derken bide internet belası çıktı başımıza.
tanrı milletime kolaylık versin.
ps: avrupa bunları çok önceden beri kullanıyor.sro da onların lag sorunu yaşamamasının nedeni bu.
adamlar çok da cüzi ücretler karşılıgı kullanıyor.bize niye yeni keşfedilmiş gibi sunuluyor ? ve fiyatı bu kadar yüksek oluyor ?
bu altyapıyla telekom 32 mbit interneti tam manasıyla verirse önümüzde seçimlerde amerikan başkanı ben olurum..
biz mi internete girecez yoksa internet mi bize girecek ?
169 ytl ya boru değil.
niye herşeyin en pahalısını ülkem kullanıyor anlamış değilim.
en pahalı akaryakıt en pahalı elektrik,su derken bide internet belası çıktı başımıza.
tanrı milletime kolaylık versin.
ps: avrupa bunları çok önceden beri kullanıyor.sro da onların lag sorunu yaşamamasının nedeni bu.
adamlar çok da cüzi ücretler karşılıgı kullanıyor.bize niye yeni keşfedilmiş gibi sunuluyor ? ve fiyatı bu kadar yüksek oluyor ?
bu altyapıyla telekom 32 mbit interneti tam manasıyla verirse önümüzde seçimlerde amerikan başkanı ben olurum..
TELEKOMA KAFAM GİRSİN.
Log in to write a reply.
Log In