1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Yorumsuz...


  1. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    Yorumsuz...
    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Mr_BOB

    Mr_BOB rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    430
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sankı unıque kesıolar bot 4ever :lol::D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  3. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    fucck they 4ever :) uyuz oluyorum şu gold farmerlara kasılmıyo hiç bi yerde yaf Mad
     
  4. Mr_BOB

    Mr_BOB rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    430
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :mrgreen: :mrgreen: katılıom ama her ısın bı zorlugu olmalı :lol: nsl olsa su an char kasmıom ya ondan ole dıom kasıo olsam senın gıbı dusunurdum haklısın :lol: :mrgreen:
     
  5. Liu

    Liu rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.575
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    no comment Cool
     
  6. Romeo_

    Romeo_ rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.687
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci...
    Şehir:
    '';_;''
    En sevmedıgım yer orası O yuzden cıcek gorevnı yapmıyorum :lol:
     
  7. ZikywaL

    ZikywaL olduser

    Kayıt:
    3 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.045
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    ÖğReNcİ
    Şehir:
    HeLL
    sadece oha diyorum Shocked Evil or Very Mad
     
  8. Leet1

    Leet1 olduser

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.797
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Para botları :lolmuch:
     
  9. ycyycy

    ycyycy rank8

    Kayıt:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    YUH HER TARAF BOT
     
  10. Marinero

    Marinero rank8

    Kayıt:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.986
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çanakkale
    harbiden her yer bot
     
  11. gEo

    gEo rank8

    Kayıt:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    85
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu ss i joymax in ss yarışmasına göndersene bakalım ne diyecekler :lol:

    oyunda normal botlar sorun değil de şu clientless para botları her yeri sarmış durumda bunlar olmasa serverlar easy .
    silksiz botları banlaması lazım jm in
     
  12. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    ks yapmasalar tmm da ks yapıyolar elimden alıyolar uyuz oluyorm (şimdiki Rogue charımdan alamıyolar ama önceki charımın elinden alıyolardı)
     
  13. Romeo_

    Romeo_ rank8

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.687
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci...
    Şehir:
    '';_;''
  14. minotauros

    minotauros rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    v bılgaria
    daha yokmuydu acaba bütün botları aynı yere bırakmışlar
     
  15. EFENDYY

    EFENDYY rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    538
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris(Hilton)
    aldıgım bilgilere göre para botları artık birbirleryle party yapıyolar ve party birbirinden ayrılmıyo hepsi toplu kesiyo :santa:
     
  16. Rapche

    Rapche rank8

    Kayıt:
    4 Aralık 2007
    Mesajlar:
    872
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    aynen ya 7/24 dolu orası nedense bende yapamadım çiçek görevlerini :lolmuch:
     
  17. StormHero

    StormHero rank8

    Kayıt:
    12 Ekim 2007
    Mesajlar:
    776
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Prusias ad Hypium