1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Yeni Servera Başlıcaklar Baksın[Açıldı !!!]


  1. RecLast

    RecLast rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.494
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Web Designer
    Şehir:
    Zonguldak/Düzce

    Beyler Az sora yeni server açılacak.Hemen başlayalım istiyorum.Başlayacak olanlar burda yazsın hemen pt mizi kuralım şimdiden.

    Server Açılmıştır...
    :starving:
     
  2. 'Saw IV

    'Saw IV rank8

    Kayıt:
    16 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    903
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    IZMIR

    IIagaII rusça olucak bi yerde bulusalım bence pt mizi kuralım
     
  3. OoJ0K3RoO

    OoJ0K3RoO rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    306
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ιzмιя

    Nickim Элитные olucak bi terslik olmazsa. Wizard/Bard. Anında kasmaya başlarım zaten :) Nicklerinizi verirseniz daha kolay olur
     
  4. Leader

    Leader rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Beyler tatile gidiyorum ben ya, 3gün benim yerime kasacak olan varmı ?
    Birşekilde imza, avatar gold yaptığımda gold veriririm :P
     
  5. Neverex

    Neverex Bilgiliyim

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    New York

    bi sorunum var ben yazınca öyle rusca karakterler çıkmıyor şapkalı harfler çıkıyor hep nasıl yaptıysam artık :lol:
     
  6. St-Wampire

    St-Wampire Öğreniyorum

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bayrampaşa/istanbul

    Kasabilirim :starving:
     
  7. CrimeIce

    CrimeIce rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    855
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Ben de başlamayı düşünüyorum.Muhtemelen nickim страшный_шепот olacak.wizard/Cleric açmayı düşünüyorum.
     
  8. St-Wampire

    St-Wampire Öğreniyorum

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bayrampaşa/istanbul

    Bnde Baslayabilirim...Çaanda cok ezik kalıoz xD Arkadaslar nicki bnce kurduktan sora yazın..
     
  9. Leader

    Leader rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Sevgili oyuncular!

    Bakım çalışmaları 26,01 12,00 Moskova zamanında kadar uzatılacak.

    Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.


    Beyler şuanda Rusya'da saat 11:06 daha serverin açılmasına 54 dakika var. :starving:
     
  10. Luffy

    Luffy rank8

    Kayıt:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaşlar bende geliyorum ama ben bota koyup afk olacağım :D eğer kabul ederseniz pt yede girebiliirm
     
  11. RecLast

    RecLast rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.494
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Web Designer
    Şehir:
    Zonguldak/Düzce

    Tmm ben yazacaktım :lol: 11 e kadar beklicez ben bi kahvaltı yapıyım bari :)
     
  12. St-Wampire

    St-Wampire Öğreniyorum

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bayrampaşa/istanbul

    Yani bizde 11 de acılcak?BeyLer hepimiz Euroyuz dimi?
     
  13. Leader

    Leader rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Başlığı değiştirdim. :muck:
     
  14. St-Wampire

    St-Wampire Öğreniyorum

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bayrampaşa/istanbul

    BeyLer updateLe oyun tekrar rusca oLcak o zmn?
     
  15. Leader

    Leader rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.876
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36

    Rusça olacağını düşünmüyorum, ama olursa burada hemen Ingilizce'ye çevirme işlemini bulabileceksiniz.
    Sizler için son hız çalışmaya devam ediyoruz. :thumbsup:
    :muck:
     
  16. St-Wampire

    St-Wampire Öğreniyorum

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bayrampaşa/istanbul

    Euro mu kurcas?
     
  17. Luffy

    Luffy rank8

    Kayıt:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaşlar смелый nickim bu olacak sizede bi tavsiyem var belki yine nicki anlamlı olmayanları banlayabilirler sozluk.net e filan girin orda rusça çeviri var :)
     
  18. St-Wampire

    St-Wampire Öğreniyorum

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bayrampaşa/istanbul

    Akıllandı artık herkes ^_^
     
  19. Onderko

    Onderko rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2010
    Mesajlar:
    45
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Bende geliyorum Charın ismini rusca koyalım xD
     
  20. St-Wampire

    St-Wampire Öğreniyorum

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bayrampaşa/istanbul

    Birbirimizi friende ekliyelim yoksa kayboluruz ^^