1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Yeni bir Lord Macerası (Video)


  1. Seal Of Love

    Seal Of Love rank8

    Kayıt:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    424
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    boş durmuyosun uğur abi
     
  2. _ANIL_

    _ANIL_ rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    489
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    NWO FTW!..

    Gz!..Şarkı videoya cuk oturmuş xD

    ps: charının adını beğendim sade ve güzel çalsam sakıncası olur mu? xD (inglizce char ismi düşünmekten güzelim türkçemizi unutmuşuz :) )
     
  3. chipshajen

    chipshajen olduser

    Kayıt:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.208
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    tebrikler hocam :)
     
  4. koppss

    koppss rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bulgaria,Dzhebel,Kardzhali

    videoda muzikde cok guzel :) Tebrikler
     
  5. Xrosower

    Xrosower olduser

    Kayıt:
    11 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.020
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Sailor
    Şehir:
    Kocaeli

    Tebrikler hacım.
     
  6. Warden_

    Warden_ Öğretiyorum

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    637
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ßur$a

    Tebrikler !!!
     
  7. BurakK*

    BurakK* rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.053
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sözlük (:

    Hacı gerçekten tebrikler ya ^^
    Ps:Harbidende bi an bulamıcan sandım xD
     
  8. Millionaire

    Millionaire rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    88
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    aga manyaksın sen :D:d
     
  9. WeAre

    WeAre Buralıyım

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.181
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar yazılım ve donanım uzmanı

    wuhu hacım süper video olmuş hayran kaldım ya :P
     
  10. LiFe__xL

    LiFe__xL rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    333
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    beyLer bosuna DeLi MasteR demıyoLar ^^
     
  11. ferosero

    ferosero rank8

    Kayıt:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    578
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    ECSRO xxxD4xxx

    Woww harika ^^ Yeni şarkılar buldum onlarında ismini yazcam...
     
  12. DaddyCool

    DaddyCool  

    Kayıt:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    803
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Nevizade

    Hocam harbici 10/10 bi video. O kadar araman & bulman & görüntü kalitesi & ilk vurdugun damage... Tek eksiğin olarak, ingilizceni görüyorum. Az bişey daha pratik yapsan, rev'in anasayfasında yayınlanacak kalitede videoların var ^^ Başarılarının devamını dilerim ^^
     
  13. LiFe__xL

    LiFe__xL rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    333
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    kanka sarkıyı kim önerdiyse süPer ^^
     
  14. PenSpinner

    PenSpinner rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    532
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXL

    Tebrikler bulman biraz zaman almış.