Doma$no

 
Kayıt
15 Temmuz 2008
Mesajlar
3.772
Beğeniler
197
Şehir
lethe
Valla çok iyi gidiyorum 4 günde 500K Sp Sizinde yapmanızı tavsiye ediyorum ^^
 
Kayıt
15 Aralık 2008
Mesajlar
2.530
Beğeniler
2
Şehir
um Yok.
Az mı kalmış? daha yolun çeğreğindesin :) . minumum 2.5m Sp Lazım. bide gördüğüm kadarıyla nukersin. 1m seni 100 FF bile yapmaz. 2.5m en az.
 
Kayıt
25 Nisan 2007
Mesajlar
3.432
Beğeniler
0
Şehir
Bursa
100 level e 1m le FF
110 level e 2.5m le FF oluyon nere yarısı bitiyo :mrgreen:
petler olsa bile ben bıraktım 1.6m de =P
 

Doma$no

 
Kayıt
15 Temmuz 2008
Mesajlar
3.772
Beğeniler
197
Şehir
lethe
ya amacım 110 değil ki :D 100FF olsun gerisi o zaman gelir orda moblar hızlı spawn oluyo :D
 
Kayıt
6 Haziran 2008
Mesajlar
4.529
Beğeniler
0
Şehir
TeXas
Bak yaaa bana ks yapan sensin black Eaglelerde :D Deli oldum yav petlerden kasamıyorum xD
p.s:1m 104 FF yapiyor.
 
Yukarı Alt