1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

YArdımmm


  1. aram98

    aram98 rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Lütfen yardım olun ya durduk yere silkroad kapanıyo sonra err sender gelio masaüstüne atio bi türlü oyun oynayamıom en fazla 2 dk oynadım lütfen yardım edin yaa :buddha: :buddha: private oynıyım dedim düzgün private yok swsro üyelik alamıom ecsro kapalı kimbilir nezaman açılır yarrdıııım :!!&%&! :buddha:
     
  2. Jaysean

    Jaysean gamer

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.682
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kırklareli / Üniversitesi
    Driver'larını güncelle.Bilgisayar yorgunsa dinlendir biraz sorun düzelir.
     
  3. aram98

    aram98 rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    OS : Windows 2000 (build 6000)
    CPU : Intel(R) Core(TM)2 CPU 4400 @ 2.00GHz
    Memory : Physical(1021.9MB), Page(2295.6MB), Virtual(2047.9MB)
    Graphic Card : HAL (mixed vp): NVIDIA GeForce 7100 GS
    Graphic Card Version : 8.16.0011.9107
    Graphic Driver Date : 2009- 9-27 23:12
    Build(exe) : [2000-00-00] [00:00:00]

    al bunlar senderda cıkanlar ayrıca 1 hafta bile sro oynamadım istesemde oynayamıom pc bitek okuldan sonra bide okuldan önce açık hafta sonları günün %45 i falan açık daha napim ?? driver güncellemeye kalktım oda olmuyo delircem güncellemeyi denedim ama karmakarışık bişi çıktı onuda yapamadım lütfen yardım
     
  4. aram98

    aram98 rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ayrıca bu kapanma sorunu 1 hafta falan önce başladı önceden böle bişi yoktu 1 hafta önce çift client açınca kapanmaya başladı
    başka oyunlarda böle bi sorun yok xSS orda OS windows 2000 yazmış vista kullanıyorum
     
  5. Josephine

    Josephine rank8

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    5.760
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Sakarya
    Clientinizi silip sitemizden güncel clienti indirin ; Driverlarınızı güncelleyin . :wink1:
     
  6. aram98

    aram98 rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    güncellemeyi bilmiyom işte
     
  7. Josephine

    Josephine rank8

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    5.760
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Sakarya
    Driverlarınızın sitesine girip indiriniz.
     
  8. aram98

    aram98 rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0