1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Yardımmm! Sürekli C9 veriyo


  1. tahsincan

    tahsincan rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Daha Öğrenci :D
    Şehir:
    Cam'e bak bulursun :D
    Arkadaşlar sürekli trafic yazısı bile çıkmadan C9 verio.Ama arada bir de C7 verio.
    ID la PW yi giryom.İmage code'u yazıyom. Failed connect to server(C9) diyo.Ne yapabilirim?
    Bu arda fremework yüklü.Bot filan da kullanmıyom. Sad Sad Sad Mad Mad Mad Mad
     
  2. SleepWalkeR

    SleepWalkeR Tanınıyorum

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Marseille
    oyundaki lagdan fazla yoğunluktan kaynaklanıyo bu aralar. ama sen dcsiz client falan kullanıosan ondanda olabilir. gerçek client ile deniyorsan yoğunluktan hata verir.
     
  3. tahsincan

    tahsincan rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Daha Öğrenci :D
    Şehir:
    Cam'e bak bulursun :D
    Hayır normal clent.hatta silip yükledim yine aynı hatyı veriyo Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad
     
  4. JuNioRKinG

    JuNioRKinG olduser

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.075
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    HİÇ KİMSE M.K ATATÜRK Olamaz yanlızca onun izinden
    Valla ya trafick yazısına kurban olam :mrgreen: c9 veriyo trafik versin diye dua eder oldum :mrgreen: :mrgreen: