1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

yardım


  1. n39y3k

    n39y3k rank8

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    arkadaşlar chin bow kasıyorum 44 lwl im yanlışlıkla 1lwl inte verdim sıkıntı yaparmı
     
  2. Tony Montana

    Tony Montana rank8

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Konyaaltı Sahili

    O kadar büyük bir sıkıntı olmaz :wink1:
    Ayrıca 50 level olunca Akademi görevi var. Bunu sayesinde Statlarını sıfırlayabilirsin :beer:
     
  3. n39y3k

    n39y3k rank8

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    KARDEŞ ŞU OLAYI AÇARMISIN BİRAZ VALLA BAŞTAN KASCAKTIM OLMAZSA İÇİM RAHAT ETMEDİ
     
  4. takerisks

    takerisks rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.188
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    potcuya git orda 41-50 diye yazan bi görev var onu yap sana stat sıfırlama kağıdı vericek bu şekilde sıfırlanır.
     
  5. n39y3k

    n39y3k rank8

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    tmm yapamazsam sorarım sana 50de açılıyo dimi
     
  6. Tony Montana

    Tony Montana rank8

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Konyaaltı Sahili

    Bildiğim kadarıyla 50