1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Yardım!

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    Konuyu nereye açıcağımı bilemedim buraya açıyorum
    beyler ben bi tg videosu çektim video süper oldu ama video ya müzik nası koyucam
    onu bilmiyorum bi açıklarsanız cok sevinirim
    konu videoyla ilgili olduğu için video bölümüne açtım :)
     
  2. PsPasha

    PsPasha rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    370
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    youtube'ye uye ol uploadla extraokk
     
  3. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    yaw onu biliyom sade video arkasında oyunun ve klavyeye bastığımda çıkan sesler var onun yerine orginal şarkı sesi nasıl koyucam diyorum Cool
     
  4. PsPasha

    PsPasha rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    370
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  5. Nebula

    Nebula olduser

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.536
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hamburg
    Movie Maker zaten yüklü olması lazım.Başlat Programlar dersen klasör içinde olmayanlara bak.
     
  6. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    yaw anlatamıyom herhalde ben videoyu falan yaptım sade videoya şarkı ekleme kaldı onu nası yapcam onu anlatsın biri
     
  7. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    koca sitede 2 kişimi cevap veriyo yaw Sad
     
  8. LoneLyWaLker

    LoneLyWaLker rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    905
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci daha 9 sene var:)
    Şehir:
    Dark is only dark
    movie marker kullandıysan sol bölümde müzik al bas bilgisayarına yüklü olan video ya koymak istediğin müziği seç sonra seçtiğin müzik orta bölümde görünetecektir onu tutup video nun altına at
     
  9. SilenTT

    SilenTT rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.549
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Hell
    lafı klavyemden aldın extrabeer
     
  10. DeepdarK

    DeepdarK olduser

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.568
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    :lol:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.