1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Yar_KaN_


  1. asdfasdf

    asdfasdf rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    698
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asd
    Şehir:
    işteyim

    bi kaç ss de benden. herkeze iyi kasmalar.



    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Unstopable

    Unstopable olduser

    Kayıt:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    610
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Izmir

    Güzel okçular hep iidir
     
  3. NephilimAngel

    NephilimAngel olduser

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.175
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn

    bowman farkı Exclamation Exclamation Exclamation
     
  4. Mr_BOB

    Mr_BOB rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    430
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bower 4 ever: D:D:D:D
     
  5. asdfasdf

    asdfasdf rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    698
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asd
    Şehir:
    işteyim

    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  6. ferosero_

    ferosero_ rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Waiting Psro

    o deilde ben petinin ismine bayıldım pezemeng :mrgreen: :mrgreen:
     
  7. asdfasdf

    asdfasdf rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    698
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asd
    Şehir:
    işteyim

    ya abi sorma iflas ettim onun yüzünden. Düşen itemlerle yada goldlarla hiç alakadar olmuyo varsa yoksa yanımda kasanların maymunuyla kedisiyle kırıştırsa:Pp
     
  8. DemonOfHeII

    DemonOfHeII rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    313
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Roc Mt.

    ya botla öldürmeyi nası başardn ben ne zmaan uniq görsem ya botun azizliğine uğrarım yada dc :mrgreen: yada aşırı lagdan bi bakmşm ölmüş Evil or Very Mad
     
  9. asdfasdf

    asdfasdf rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    698
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asd
    Şehir:
    işteyim

    crackli t bot kullanırken aynı şey benimde başıma geliyodu. ama şuan paralı t bot kullanıyorum. skilleride silince bi sorun çıkmıyo.
     
  10. Marinero

    Marinero rank8

    Kayıt:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.986
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çanakkale

    aynen extrabeer extraokk
     
  11. Uykucu

    Uykucu rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    sen bunu kestin bende 51 level oldum tebrikler yazıyı görmüştüm
     
  12. asdfasdf

    asdfasdf rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    698
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asd
    Şehir:
    işteyim

    sanada tbkler 51 olmuşun.nice 61 lere 71 lere..:lol:
     
  13. Uykucu

    Uykucu rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    inşallah :lol: :lol:
     
  14. Misproject

    Misproject Buralıyım

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.879
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya Beach Park

    bağdat gibi diyar bowcu gibi çar olmaz :lol:bowcu çar çok güzel ya inş. devamı gelir
     
  15. asdfasdf

    asdfasdf rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    698
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asd
    Şehir:
    işteyim

    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  16. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!

    helal sana walla.Bu arada bişey sorayım bn suan 43 lwl im snce ticet mı alayım yoksa premıum mu bazı arkadaşlarım pre alma zarar diolar 70 de falan alırısn pre diolar.sence ne alıyım?
     
  17. ExederM

    ExederM rank8

    Kayıt:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sandalyenin Üstü Pc nin Karşısı xD

    ^tbrklr devamını dilerim
     
  18. minotauros

    minotauros rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    v bılgaria

    tebrikler
     
  19. mel1h___

    mel1h___ rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!

    helal sana walla.Bu arada bişey sorayım bn suan 43 lwl im snce ticet mı alayım yoksa premıum mu bazı arkadaşlarım pre alma zarar diolar 70 de falan alırısn pre diolar.sence ne alıyım
     
  20. asdfasdf

    asdfasdf rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    698
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asd
    Şehir:
    işteyim

    Bana kalırsa preminyum al çünkü serverler çok dolu oluyo girmeye filan çalışmazsın saatlerce, ayrıcaa %5 attack defans katkıları lucky katkısı yabana atılmaz.