1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Ya Çok Şaçma,Yada Çok Manyak


  1. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst

    -Resim Silinmiş.

    -Resim Silinmiş.



    Simdi gordugunuz gibi bu charlardan biri full int digeri ful str bowman.Peki nie birinin mp digerinin hpye digerinin hpde digerinin mpse esit.Yani
    Full int MP=HP Full str
    Full int HP=MP Full str.BU pcdir demi.Char isimleri aynı olsa diycem valla bu yeni bi skill.For 15 second your mp and hp stats change.Sacma tabii. Arkadaki kaplanda hoss haa.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. ViruS_

    ViruS_ rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    602
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Aranıyor...


    çünkü teki full str diğeri se full int dene istersen eşit olur extraokk (İtemler bluesuz)

    yada teki hybird olabilir ama itemlerin blue farklı olduğu için extraokk

    yada ikisininde full str ve full inttir itemlerin bluesu aynıdır detective
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  3. Last_OTTOMAN

    Last_OTTOMAN rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    511
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Ehuehuehuehu cok komiksin yaa walla Neden olacak birsi full int veriyo digeri full str (Her lvl atladıgında cıkan 3 kademeyi diyorum) Demekki ikisininde üzerinde yaa int,str item yok yada iksiininde dereceleri aynı ama hiç gülesim yoktu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  4. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst



    Hacım tiba tıp aynı olur ama bu lwla gelen hangi noob blue basmaz allaha sen.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  5. Zardock

    Zardock nowayout

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.065
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna

    sağdakı GM yalnız
    bencede 0 blue full str & full int bunlar
     
  6. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst


    Bende Cok gulşuyom ne matrak adamım.Yaa sen 89 lwl olsan Hİccccccccc mi ustune blue basmaazsınnn.Tipler aynı,kullandıgı malzemeler aynı,silah secimi aynı....
     
  7. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst

    Arkadakide sehirn icinde kos koca bir white tiger yalnızz.Gmde adama biseymi verio ne. extraokk