1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Wizard Degil Lizard Die Bi Yaratık Var !!!!


  1. Banker

    Banker rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    56
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler lizard gordum adam thıef ustune bınıyo hem saldırıyo hem dalabılıyosunuz dalarsanız pk oluyonuz beyler bu lızard ejderha gıbı sıyah bısey nerde satılıyo bılıyomusunuz
     
  2. ProblemMaker

    ProblemMaker rank8

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    816
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1. o wizarddır 2.oyunun en iyi cahrı değildir 3. o ejderha gibi silah 9degree 76+dır 76 ol git npcden al veya fye bas çok param war şimdiden alim dersen bas fye europen wepon staff 9 degree işarettle searhde hotanda bulursun
     
  3. Banker

    Banker rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    56
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    zuahahah arkadasım dalgamı gecıyosun kardes hıc gulcegım yoktu.
    bole bı staff hayatında gordunmu sıyah renglı ejderha kılıklı zuahahha
    2dik5xw.jpg
     
  4. Banker

    Banker rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    56
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bılen yokmu beyler yaw bunu nerden alcaz yaw?
     
  5. Banker

    Banker rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    56
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  6. HAKAN0

    HAKAN0 rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
  7. ChrsNYC

    ChrsNYC rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.752
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    umdan sana ne :D
    85 lvl görevi sanırım öyle diyolardı
     
  8. Banker

    Banker rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    56
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya ne goprevı arkadasım ya adamın lwl ı 78 allahalah
     
  9. madturk

    madturk rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    171
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  10. Banker

    Banker rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    56
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bırıde ps dıyo ya sabır kardesım gormuyonmu ksk angel yazıyo rev6 arat bakam
     
  11. os1

    os1 olduser

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.356
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    Bu Kale Savaşında Kazanan Guilde Verilen Pet(bildiğim kadarı ile)
    Bu pet Satılabiliniyordu Herhalde NPC ler Satmaz ama
     
  12. NephilimAngel

    NephilimAngel olduser

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.175
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    niahah güzel cevap direk mor rengi veriyo insana :D

    koptum
     
  13. NephilimAngel

    NephilimAngel olduser

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.175
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    bildigim kadarıyla forthess wardan kazanılıyo
     
  14. Tengrİ

    Tengrİ nowayout

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.277
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kale savaşında kale sahibi guildin adminastoru alabiliyor bundan 20 tane birde bitane daha var dev buffalo özel yaratıklar.
     
  15. SingleCleric

    SingleCleric rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    745
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    milllet full pk olmuş :D
     
  16. fsdfqwe23

    fsdfqwe23 rank8

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    379
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence onlar pk deil biri thief diğeri tarder-hunter olduğu için
     
  17. madturk

    madturk rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    171
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    silkroad korea sitesinde gezinirken bununla iygili bi resim buldum ve bu yaratık kale savasları ile iygili öle bişeler vardı

    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017