1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Vipteki oyunculara bi soru sorucam??


  1. LasT

    LasT rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler IQRA ile takas edicez güvenebilirmiyim ona?
     
  2. StormRage

    StormRage rank8

    Kayıt:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    メメメ
    IQRA çalıntı bir char diye biiyorum. geri alınmış da olabilir ama tam emin değilim :roll:
     
  3. mertcangs

    mertcangs olduser

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.513
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    - Resim Silinmiş.
    sence ?
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  4. Wax Whine

    Wax Whine Admin

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.584
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Peki bu resimdeki amaç nedir?
     
  5. LasT

    LasT rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bot olabilir vipte herkez bot vipte bot kullanmıycaksında nerde kullancaksın yani nasıl biri diye açtım bu konuyu kazık yememek için
     
  6. mertcangs

    mertcangs olduser

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.513
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    amacını söyliyeyim sen aldıktan sonra 1lvle düşürülebilir diye koydum
     
  7. Creepy

    Creepy rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.670
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    sero bulaşma takas işlerine! paşa paşa sat çarını öle al vip :wink1:
     
  8. LasT

    LasT rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    zaten trabzonu satıyorum talipi çıktı parayla alıcam galiba
     
  9. Tivies

    Tivies rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Çin'e gitti psrocuları dövecek
    elsaffah bu ara lar msn e girmedi girerse sölrm sero :wink1:
     
  10. Dodocan

    Dodocan rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    ReDoX umu Degıstırceksın Ser0 ..
     
  11. D4_Thieves

    D4_Thieves rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    526
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sevgilimin Yanı
    ben lORA ya güvene bilirsin yani alpere ben VİP imi takas etmiştim hiç bi sorun çıkmadı ...
     
  12. EmmaW

    EmmaW  

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.554
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    SAKIN IQRA YA GÜVENME! benden vip acc ı çaldı
     
  13. D4_Thieves

    D4_Thieves rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    526
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sevgilimin Yanı
    Gm ile irtibata geç ORDER NUMBER isticek onu ver sONra bİDE PAYPAL MAİL VE ŞİFRENİ de verdin mi charı geri alırsın :detective:
     
  14. juLiet

    juLiet rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    272
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Unique Hunter
    Şehir:
    Mt.Roc
    ıqra su anda bende lafınızı bılın eğer bot kullansaydım char dlvl olurdu nerdeyse butun turkler dlvl oldu ben ve 10 kişi felan olmadık.