1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      modbasvuru

VIP hesabın aktif edilmesi


  1. KaFaM1MiLYoN

    KaFaM1MiLYoN rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar 10 dakika önce VIP üyelik aldıktan sonra goldsolddan gerekli adımları yaparak Order No ile paypaldan ödeme yaptım.Yani aldığım üyeliğin aktif edilmesi paypaldan gerekli ödemeyi yaptım. Fakat şimdi aklımın takıldığı nokta hesabımın nasıl aktif edileceği ve aktif olduğunu nasıl öğreneceğim... GM'ye herhangi bir mesaj atmamızmı gerekiyor? Şimdideden yardımlarınız için teşekkürler
     
  2. caferc

    caferc rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bilgisayar deyin gitsin yeter
    Şehir:
    earth
    hiç bi yerden mesaj gelmiyo açıldı diye. 2 gün sonra dene girmeyi oyuna anlarsın zaten..
     
  3. SaliHCaN

    SaliHCaN saLicans

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    6
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Amasya
    eğer açmassa bi şekilde gmyi bulup konuşursun:D
     
  4. KaFaM1MiLYoN

    KaFaM1MiLYoN rank8

    Kayıt:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Nasıl bulucam :mrgreen:
     
  5. WeAre

    WeAre Buralıyım

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.261
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar yazılım ve donanım uzmanı
    msn lerden bulacan
     
  6. mertcangs

    mertcangs olduser

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.527
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    aktif edilmiş galiba :D
     
  7. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.361
    Beğenilen Mesajlar:
    254
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.
    vip acc. satışı topicimiz var 40 sayfalık onun 1.sayfasını okursan gerekli cevapları bulabilirsin.