1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Uyurkene... zZzZz :D

?

~Arı~

  1. Uykuma devam ederim.

    oy sayısı 12
    31,6%
  2. Kalkıp onu öldürürüm.

    oy sayısı 26
    68,4%

  1. OneEyedJack

    OneEyedJack rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.000
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Uyurkene sizi arı ısırsa uyanıp arıyı öldürür müsünüz yoksa uykunuza devam mı edersiniz? :P :mrgreen:
     
  2. OneEyedJack

    OneEyedJack rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.000
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Benim uykuma bağlı acaip uykum varsa zaten uyanmam bile :P
     
  3. Streetwise

    Streetwise rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.077
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Bir insanın uyurken canı acısa,kalkar ne gibi bir cismin kendine zarar verdiğine bakar,eğer zarar veren varlık sinek,arı vs. bunlardan biri ise icabına bakar tekrar uyur.Tabi herkes uyur diye bir somut kavram yok,kimileri uykusu bölününce uyuyamıyor...
     
  4. OneEyedJack

    OneEyedJack rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.000
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Evet bu doğru ben değilide annem,babam böyle bi gıdım ses olsun uyanırlar ve zor uyurlar.
     
  5. TitusPullo

    TitusPullo rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.344
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Memlekete döndü -.-
    Hacım arı diyosun. Arı soksa uykunda devam falan edemezsin kalkar ağrısını dindirmek için birşeyler yapmaya çalışırsın. Hadi sivri sinek desen neyse. Kalkar öldürürsün bir daha ıssırmasın diye :P
     
  6. AllStAr

    AllStAr rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    676
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Amele :D
    Şehir:
    American Airlines Arena
    Kalkıp ödürürüm :twisted:
     
  7. bahrey

    bahrey  

    Kayıt:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İzmir
    uykuya devam ZzZ...
     
  8. OneEyedJack

    OneEyedJack rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.000
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Vallah abi hiç başıma gelmedi uyurken ama çok uykum varsa gerçekten aldırmam gibime geliyor. :lol: :P
     
  9. TitusPullo

    TitusPullo rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.344
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Memlekete döndü -.-
    Seni bi arı soksunda o zaman görürüm değil uyku acıyı dindirmek için düz duvara tırmanırsın :P
     
  10. OneEyedJack

    OneEyedJack rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.000
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    :mrgreen: :mrgreen: Sadece smile ile geçiniyorum yorum yok. :mrgreen: :mrgreen:
     
  11. dR.NooB

    dR.NooB rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Kalkar arının kafasına vururum :x
     
  12. ironEyE

    ironEyE rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    arı soksa kalkar gebertirim

    sivri sinekse ztn hissetmiyom uyanmam bile :mrgreen:
     
  13. Torquel

    Torquel olduser

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Küçükken oyuna dalıp arının ısırdığını hissetmediğim çok oldu.O zamanlar en büyük zevkim oyundu,şimdi bu forumda sölemem uygun olan :D en büyük zevkim uyku.Hiç keyfimi bozmazdım valla.
     
  14. carlos

    carlos rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    129
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    internet kafeler
    Uyku Halin de Ne olacağı belli olmaz valla :twisted:
     
  15. TheOne

    TheOne rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.032
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    cehennemin dibi
  16. Caprice

    Caprice rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    5.031
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Arı zaten soktuktan sonra ölür,onun 1 kere sokma şansı var kalkıp öldürmene gerek yok sokunca ölüyor zaten :P
     
  17. Aleral

    Aleral rank8

    Kayıt:
    15 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.010
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    メメメ
    Beni sinek sokamaz bir kaç ay önce basit bir çözümünü buldum :)

    Arıya gelince arı beni sokamaz yemez ben onu sokarım :mrgreen:
     
  18. belirsizzzzz

    belirsizzzzz Aileden

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.638
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CeyRRANNCI
    Şehir:
    Tokyo /Y.t
    Pek uyumuyorum ki çok az uyuyorum kapı pencere heryerr kapalı oluyo arının beni sokması çok zor ^^
     
  19. Caprice

    Caprice rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    5.031
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    zokarmı zokar :mrgreen:
     
  20. TheOne

    TheOne rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.032
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    cehennemin dibi
    çözüm nedir bu arada arı ölürse ölsün ben onu çiğnerim
    zaten arı sokturmam yada sokamaz muhabbetini geçiniz zaten arı savunmak için sokar o parazit değildir.