Bknz. Bende bu yolun yolcusuydum.
Ukala
· 3 Replies · 1.4K views 0 reading
3 Replies
C
CherryBrandy
⭐ 18y
Tamam insanda olabilir biraz da abartmanın ne anlamı var ki bunu. Gördüğün yerde ağzına vuracaksın kürekle.
Bknz. Sen giderken, biz o yola asfalt dökmüş, hatta otoyol yapmıştık!
Log in to write a reply.
Log In