1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Turkcell ekipleri başarının formülünü 81 ile dağıtacak


  1. deltafx

    deltafx rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2013
    Mesajlar:
    189
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16

    Turkcell yılda 1,2 milyon ziyaretle şirketlerin işlerini büyütmeye odaklandı:

    Turkcell ekipleri başarının formülünü 81 ile dağıtacak

    Turkcell’in kurumsal müşterilere hizmet veren ekipleri, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde düzenlelen Elçiler Zirvesi’nde bir araya geldi. Türkiye çapında 69 Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi’nde ve Global Bilgi’de görev yapan 1.700 kişilik kadro, eşsiz müşteri deneyimi hedefli strateji toplantılarına ve geleceğin teknolojileri üzerine verilen eğitimlere katıldı.

    Kurumsal Elçiler Zirvesi’nde bir araya gelen Turkcell çalışanları, aldıkları eğitim sayesinde Turkcell müşterisi şirketlere işlerini büyütmeleri için kılavuzluk ediyor.
    Turkcell’in kurumsal satış ve hizmet ekipleri yılda 1,2 milyon müşteriyi ziyaret ederek başarının formülünü 81 ildeki işletmelere aktarıyor.

    [​IMG]
    Turkcell, eşsiz müşteri deneyimi hedefiyle çalışanlarının eğitimine verdiği önemi, KKTC’de gerçekleştirilen “Turkcell Kurumsal Elçiler Zirvesi” etkinliği ile bir kez daha ortaya koydu. Üç gün süren Zirve’ye, Turkcell teknolojisi ve çözümlerini kurumsal şirketlere ulaştırmada kritik rol oynayan kurumsal satış ve hizmet ekipleri katıldı.
    Turkcell kurumsal bayilerinden ve Global Bilgi çalışanından oluşan 1.700 kişilik kadroya Satış Koçluğu, Portföy Yönetimi, Fayda ve Değere Dayalı Satış, Etkin İletişim, yeni ürün ve çözümler konularında eğitimler verildi. Turkcell kurumsal hizmetleri konusunda bilgilendirme seansları düzenlendi ve Turkcell iş ortaklarının ürünleri tanıtıldı.
    Zirvede çalışanlara seslenen Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Turkcell Kurumsal Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, şirketlerin işlerini daha ileri taşıyabilmeleri için gereken formülü Turkcell’müşterilerine anlatmayı hedeflediklerini vurguladı. Ciliv ve Kocabaş, bu formülü işletmelere aktarma görevinin Turkcell ekiplerinde olduğuna dikkat çekti.
    Süreyya Ciliv: “Yeni dünya, geleceğin teknolojileriyle şekilleniyor”
    Turkcell Kurumsal Elçiler Zirvesi’nde konuşan Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, “Önümüzdeki 10 yılda dünyayı değiştirecek teknolojilerin başında mobil internet, bulut bilişim ve M2M dediğimiz nesnelerin interneti geliyor. Bugün Turkcell kendisini bir teknoloji şirketi olarak tanımlıyor ve tüm bu teknolojilerde kurumlara fayda, kolaylık ve verimlilik katan çözümler sunuyor. Türkiye’de 2 milyonun üzerindeki şirketin bu teknolojilerle buluşması, işlerini bu teknolojileri kullanarak büyütmesi ülkemiz ve insanımız için çok kritik. Kurumlarımızı daha da ileriye taşıyacak bu teknolojileri iyi anlatabilmemiz şart. Teknoloji elçileri olarak hepimize büyük rol düşüyor” dedi.



    [​IMG]

    Selen Kocabaş: “Anadolu’da 1.700 kişilik istihdam ile en büyük takımı oluşturduk”
    Türkiye’deki işletmelere hizmet veren en büyük kurumsal satış takımına sahip olmaktan gurur duyduklarını vurgulayan Selen Kocabaş, “Teknoloji ve inovasyon ile müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran çözümler sunuyoruz ve teknoloji konusunda işletmelerin çözüm ortağı olmayı amaçlıyoruz. Kurumsal Çözüm Merkezlerimizde ve Global Bilgi’de görev yapan 1.700 kişilik kadromuzla Türkiye’nin en büyük çözüm takımı olarak ülkemizin her noktasındayız. Anadolu’da 1.700 kişilik istihdam ile en büyük takımı oluşturduk. Küçük ölçekli işletmelerin teknolojiyi kullanarak işlerini büyütmeleri, karlılıklarını artırmaları Turkcell olarak birinci hedefimiz. Üstün network altyapımız ve bu alt yapı üzerinde geliştirdiğimiz ürün, servis ve çözümlerle 500 bini aşkın kurumsal müşterimize hizmet veriyoruz. Üstelik bu hizmetimizi her boyutta şirketi analiz ederek ihtiyaçlarına uygun şekilde gerçekleştiriyoruz. Hem çalışanlarına hem müşterilerine değer veren bir şirket olarak, Kurumsal Çözüm Merkezi ve Global Bilgi çalışanlarımızın eğitimi bizler için her zaman en öncelikli sırada yer alıyor. Ekibimize sadece son 2 yılda, Turkcell Akademi çatısı altında e-eğitim, video eğitim, sanal sınıf, sınıf içi, iş başı gibi çeşitli 435 bin saat eğitim verdik. Dile kolay bu süre, 50 yıllık eğitime eşdeğer bir rakam. Çalışanlarımızın eğitimlerine yaptığımız yatırım, bizler için her zaman şirketlerimizin büyümeleri ile paralel gelişiyor. Türkiye’nin en büyük kurumsal müşteri portföyüne, profesyonel ve uzman bir ekip ile hizmet vermekten gurur duyuyoruz” dedi.

    Yılda 1,2 milyon ziyaret, 2,4 milyon telefon ile temas
    Anadolu’nun dört bir yanından gelen Kurumsal Çözüm Merkezi çalışanlarına verilen eğitimlerde, şirketlerin ses, internet, ürün ve Turkcell Superonline çözümlerine yönelik beklentileri aktarıldı. Turkcell Kurumsal Küçük Ölçekli Şirketler Satış Direktörü Burak Ersoy ‘Görevimiz: Gelecek’ konsepti ile yeni müşteri kazanımı, müşteri ziyaretinin ve deneyiminin önemi, akıllı cihazlar yaygınlaştırılması, yeni ürünlerinin müşterilerle buluşturulmasına yönelik 2014 hedef ve beklentilerini çalışanlarla paylaştı. 1700 kişilik ekipte, evden çalışma yöntemiyle istihdam edilen 130 kişi de yer aldı. Eşsiz müşteri memnuniyetine odaklanan Turkcell’in kurumsal takımının ayda 100 bin, yılda ise 1,2 milyon kez müşteri ziyareti gerçekleştirmiş olmasının önemi ayrıca vurgulandı.




    Turkcell Kurumsal Küçük Ölçekli İşletmeler Kanalı Genel Bilgiler

    • Kanal Noktası Sayısı:
    o Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleri toplam 69 noktada 81 ili kapsayan hizmet veriyor. İllere hizmet veren bayi çalışanları yerel tercih ediliyor.

    • Takım Çalışan Sayısı:
    o Kurumsal Çözüm Merkezlerinde toplam 1.300 kişilik takım
     Yeni müşteri kazanımı ve mevcut müşterilere çözüm satışlarına yönelik 875 kişilik kurumsal satış temsilcisi
     Yüz yüze portföy yönetimi yapan ve müşterilerde derinleşen, ürün ve çözüm konularında uzman 125 müşteri danışmanı
    o Turkcell Global Bilgi Çağrı Merkezinde yaklaşık 500.000 müşteriye portföy yönetim hizmeti sunan 400 kişilik ekip
     270 Kişi İzmir’de istihdam ediliyor.
     130 Kişi Home Agent kapsamında evden çalışarak istihdam ediliyor.

    • Eğitim:

    o Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi çalışanlarına 2012-2013 yıllarında toplam 340.000 saat(39 yıl),
    o Global bilgi çalışanlarına ise 100.000 saat eğitim verildi (11,5 yıl) .
    o Turkcell Akademi çatısı altında
    o E-eğitim, m-eğitim, sanal sınıf, sınıf içi, iş başı
    o İşe başlangıç eğitimleri, Ürün ve Servis, Portföy Yönetimi
    o Her profile özel eğitimler KÇM Müdürlerine Satış Koçluğu Eğitimi, Uzman Ekiplere Portföy Yönetimi Eğitimi gibi.
    o Eğitim ve sunumlarda tiyatro, röportaj, TV programı gibi değişik teknikler kullanıldı.
    o Hedef; çalışanlara Turkcell kurumsal müşterilerimize değer katacak ve çalışmakta oldukları iş çevresinde rakiplerine göre farklılaşmalarını sağlayacak sahip olduğumuz ürünleri ve çözümleri en iyi şekilde özümsetmektir.
    o 2014 yılında da Fayda ve Değer Odaklı Satış, Başarılı Satış ve Portföy yönetimi, İlişki Yönetimi alanlarında destekleyici eğitimler
    o KÇM sahiplerine de 2012-2013 yıllarında İşimi Geliştiriyorum, Ekibimi Geliştiriyorum, Kendimi Geliştiriyorum modüllerinden oluşan Vizyoner Liderlik Programı Bahçeşehir Üniversitesi ile birlikte verilmiştir.
    o Yılda bir motivasyon ve eğitim amaçlı “Small Business Elçiler Toplantısı”nda 1.500 bayi ve global bilgi çalışanı bir araya geliyor.

    • Ziyaret:
    o Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezlerindeki satış ekipleri şirketlere ayda ortalama 100.000, yılda 1,2 milyon ziyaret yapıyor.
    o Turkcell Global Bilgi’de portföy yöneticileri 500 bini aşkın müşteriye aylık 200 bin, yıllık 2,4 milyon adet telefon teması gerçekleştiriyor.