1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

Travian .. Server 6x !!


  1. dR.NooB

    dR.NooB rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.025
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Yawf Travian oynayan varmı ? 6. serverda bi birlik var nöbetleşe dalıyorlar paso Crying or Very sad Evil or Very Mad varsa yardım etsin ya hmm mucX :mrgreen:
     
  2. Tengrİ

    Tengrİ nowayout

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.277
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Travian'da nedir?:D
     
  3. Dampyre

    Dampyre Buralıyım

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Neptune..!
    Ben Travian hakkında her şey yarın sizlerle paylacağım Wink
    Hazırlıyorum şu an Wink
     
  4. Tengrİ

    Tengrİ nowayout

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.277
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :mrgreen:

    hacım hazırlıyorum şuan deyip yarın koyucam demekte nedir :lol: bu kadar uğraştırıcı birşeymi:D
     
  5. BøBa

    BøBa rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    örenci
    Şehir:
    Bu bir gizli dildir ki ruha dolmakta Kızıl havalar


    çokhaklı.com popcorn
     
  6. Dampyre

    Dampyre Buralıyım

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Neptune..!
    şöyle diyim ...
    askerinden tut silah dökümhanesine ondan tut Akademiye kadar her şeyi ss li süper anlatım yapacam Wink

    sonra o resimlere logo falan eklenecek düşün yani

    yarın paylaşınca görürsün Wink
     
  7. dR.NooB

    dR.NooB rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.025
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    yardımcı olabilir(dim) hmm :mrgreen:
     
  8. LorD_LeGoLaS

    LorD_LeGoLaS rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.935
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise/öğrenci
    Şehir:
    Edirne/Uzunköprü
    dowload ınıda koyarsın dimi Shocked Confused Rolling Eyes :mrgreen:
     
  9. Pennywise

    Pennywise rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.471
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    bitfight gibi bi oyunmu?hiç sevmem öyle grafiksiz yazılı oyunları
     
  10. dR.NooB

    dR.NooB rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.025
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    eet öyle bi oyun ama bu guzel dierlerinden daha falza kullanıcısı var daha guzel Wink
     
  11. SonSAHNE

    SonSAHNE Bilgiliyim

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    aynen...
     
  12. h0rR0r

    h0rR0r rank8

    Kayıt:
    8 Ekim 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0