Tauriel

Öğretiyorum
Kayıt
15 Şubat 2011
Mesajlar
756
Beğeniler
0
Başlıktada belirttiğim gibi arkadaşlar bu kitaplar Tokienin Yüzzüklerin efendisindeki hikayeyi anlatıyor sauronun yaratılışı onun efendisini , elflerin yaratılışı ben biraz okudum güzel gibi ama dayanamayım size soruyum dedim bu seriler sarıyormu iki kule kralın dönüşü gibi yoksa sıkıcı bir ingiliz edebiyatımı.İstek olursa kitabın linklerini veririm
 
Kayıt
11 Mayıs 2007
Mesajlar
20.770
Beğeniler
256
Şehir
İstanbul
Takımı
Besiktas
Linkleri ver hacım, kitap okumadım hayatımda ama LOTR denince akan sular durur. sakinolsampiyon:
 
Kayıt
13 Kasım 2012
Mesajlar
714
Beğeniler
12
Güldüm lo. Orta Dünya serisi dünyadaki en güzel serilerden biridir, kesinlikle hepsini oku benim gibi.
 
Kayıt
24 Temmuz 2009
Mesajlar
19.721
Beğeniler
33
Şehir
Beykoz
Takımı
Besiktas
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildi
tenpanter demiş ki:
Abdullah beni şaşırttın :D

Şu imzayı da silsen senden adam olur :)
ya ahaha :D

bende okumayi dusunuyorum siddetle yorumlara gore
 

Tauriel

Öğretiyorum
Kayıt
15 Şubat 2011
Mesajlar
756
Beğeniler
0
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildi
tenpanter demiş ki:
Abdullah beni şaşırttın :D

Şu imzayı da silsen senden adam olur :)
:D haklısın birbirnden çok farklı zevfklerim var.
 
Kayıt
13 Kasım 2012
Mesajlar
714
Beğeniler
12
Bu mesaj abdullah338 rumuzlu uyeden alinti yapildi
abdullah338 demiş ki:
http://www.thewhitetree.org/forum/download/file.php?id=3261 Buyrun Linkleri Arkadaşlar tüm herşey bu kitaplarda var. Nasıl yaratılmış olduğu orgların doğuşu sauvron nedir yüzzük nasıl yapıldı vs falan filmde olmayan herşey.
O verdiğin forum dünyadaki en iyi forum, 1 senedir oradayım ve istediğin her bilgiyi oradan alabilirsin. İstersen oradan bana pm de atabilirsin : Limanerg.
 

Tauriel

Öğretiyorum
Kayıt
15 Şubat 2011
Mesajlar
756
Beğeniler
0
Bu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildi
Mr. Mojo Risin' demiş ki:
Bu mesaj abdullah338 rumuzlu uyeden alinti yapildi
abdullah338 demiş ki:
http://www.thewhitetree.org/forum/download/file.php?id=3261 Buyrun Linkleri Arkadaşlar tüm herşey bu kitaplarda var. Nasıl yaratılmış olduğu orgların doğuşu sauvron nedir yüzzük nasıl yapıldı vs falan filmde olmayan herşey.
O verdiğin forum dünyadaki en iyi forum, 1 senedir oradayım ve istediğin her bilgiyi oradan alabilirsin. İstersen oradan bana pm de atabilirsin : *******.
:D Evet kardeş Bliyorum dünyanın bir numaralı formu değil ama Cidden güzel üyeyim
 
Kayıt
30 Haziran 2007
Mesajlar
5.436
Beğeniler
0
Gençler bende size sorayım bir şeyler.Şimdi linç eder misiniz bilmiyorum ama LoTR serisini izlemedim.Tuttum şu ana kadar kendimi.Şey gibi bu hani dizinin sezon finalini izlemek istemezsin ya öyle işte.Ama izleyeyim diyorum artık.Veya okumayı.Sizce hangisini yapayım.İlk okuyayım mı yoksa izleyeyim mi?
 
Kayıt
28 Mart 2009
Mesajlar
3.312
Beğeniler
9
Şehir
Hayallerim neredeyse, ben oradayım.
Bu mesaj Mirage rumuzlu uyeden alinti yapildi
Mirage demiş ki:
Gençler bende size sorayım bir şeyler.Şimdi linç eder misiniz bilmiyorum ama LoTR serisini izlemedim.Tuttum şu ana kadar kendimi.Şey gibi bu hani dizinin sezon finalini izlemek istemezsin ya öyle işte.Ama izleyeyim diyorum artık.Veya okumayı.Sizce hangisini yapayım.İlk okuyayım mı yoksa izleyeyim mi?

Bu konu bütün kitaplar için geçerli izlediğin bir filmin kitabını okuduğun zaman hep olayları biliyorsun heyecanı kalmıyor. Önce kitap sonra film.
 

Xperyon

Bilgiliyim
Kayıt
27 Temmuz 2011
Mesajlar
2.547
Beğeniler
0
Şehir
TürkTelekomArena
Bu mesaj Mirage rumuzlu uyeden alinti yapildi
Mirage demiş ki:
Gençler bende size sorayım bir şeyler.Şimdi linç eder misiniz bilmiyorum ama LoTR serisini izlemedim.Tuttum şu ana kadar kendimi.Şey gibi bu hani dizinin sezon finalini izlemek istemezsin ya öyle işte.Ama izleyeyim diyorum artık.Veya okumayı.Sizce hangisini yapayım.İlk okuyayım mı yoksa izleyeyim mi?
Hacı ilkönce kitap okursan olayı daha iyi anlarsın.Kitapta olanların %60 gibi bir bölümü filmlere yansıtılmış.Kitapa baktığın zaman zaten filmde olmayan bölümleride bilirsin filmi izledikten sorna kafanda soru işareti kalmaz. :coffee:
 
Kayıt
30 Haziran 2007
Mesajlar
5.436
Beğeniler
0
Oldu o zaman kitaptan devam edeyim ufaktan başlamıştım zaten :nod:
 
Kayıt
13 Kasım 2012
Mesajlar
714
Beğeniler
12
Bence hata yaparsın Miray. Kitap ve film, ikisi de süper. Ama kitapta olan olayların çoğu filmde yok ve dünyanın en iyi serilerinden biri gözüne berbat bir filmden başka bir şey gözükmez. İlk önce filmi izle bence.
 

Tauriel

Öğretiyorum
Kayıt
15 Şubat 2011
Mesajlar
756
Beğeniler
0
Bu mesaj Mirage rumuzlu uyeden alinti yapildi
Mirage demiş ki:
Gençler bende size sorayım bir şeyler.Şimdi linç eder misiniz bilmiyorum ama LoTR serisini izlemedim.Tuttum şu ana kadar kendimi.Şey gibi bu hani dizinin sezon finalini izlemek istemezsin ya öyle işte.Ama izleyeyim diyorum artık.Veya okumayı.Sizce hangisini yapayım.İlk okuyayım mı yoksa izleyeyim mi?
Bence ilk oku kitabları okudukdan sonra filmde sarıyor zaten türkçe dublaj yaklaşık oalrak 2,3 saatı kesilmiş orjinal film 5.5 saat. zaten orjinali bulmakta izlemekte zor 3 seri yaklaşık 20 saat eder hiç aralıksız izlersen önce kitapları bitir sonra seri yi izle.Önce film izlersen kitab hiç sarmıyor kendimden biliyorum.Kitapların okumak sardı ama pekde heyecean vermedi herşeyin sonunu bildiğim için
 

Tauriel

Öğretiyorum
Kayıt
15 Şubat 2011
Mesajlar
756
Beğeniler
0
Kitaplarda olanların çoğu yaklaşık %90 filme yansıtılmış bize tv de falan gösterilenlerin çocuğu kesmişler 4 saat faalan tv ye koymazlar youtubende falan yabancıların uploand ettikleri videolara bakarasn fark edersin izlediklermzden farklı şeyler oluyor.ama önce kitap
 
Yukarı Alt