1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

TEKRAR DAN FİRST LADY BU SEFER BEN KOYDUM


  1. ShootEmUp

    ShootEmUp rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    953
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Kont

    Kont rank8

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    159
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende dagger olmak istiyom
     
  3. NephilimAngel

    NephilimAngel olduser

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.175
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    geçen gün bu chaRIN resmini gördüm özendim rogue açtım ama ürekli ölüyo kasması zhoq zor die str bowman chinese devam go on hihihih!!!
     
  4. ShootEmUp

    ShootEmUp rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    953
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    kardeş zaten bu adam burda oynuyo hep yanında 80 lik charlar kasıyo herhalde kendisi sadece 1 - 10 lwl kadar kasmıştır yok sa bencede cok zor rogue kasmak ama crossbow la kasarsan daha rahat olursun
     
  5. DoNJuaN

    DoNJuaN olduser

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
    heleeee redseadan oldugu nasılda belli Cool
     
  6. Zardock

    Zardock nowayout

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.065
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna
    başlığı küçültürmüsün
    bu arada dagger rulezz ustune char yok
     
  7. mumya307

    mumya307 rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.020
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    evt ya daggerler çok manyak cirit atıyo kafayı bozuyom onlerı gürünce :lolmuch:
     
  8. ShootEmUp

    ShootEmUp rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    953
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Malesef Okulda..
    başlığı nasıl değiştiriyoz
    yeni öğreniyorum bilmemmek ayıp deil oğrenmemek ayıp
     
  9. mumya307

    mumya307 rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.020
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ilk yolladıgın yani resmi koydugun mesajı düzenle de sonra ordan düzelt başlıgını ve gönder de extraokk
     
  10. _EvilAngel_

    _EvilAngel_ rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    617
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tarim Basin ^^
    Dimi Ama.. :mrgreen: Su Antony_HOP a Kıl ımdır.. Mad