1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Sürekli dc yiyorum arkadaşlar çıldırcam resmen !!!


  1. jacktit

    jacktit rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ram dan mi kaynaklanıyo yoksa internettenmi anlayamadı ram 448 mb silkkroad oynamak için pencere modunun en küçük halini seçtim bütün effektleri kapattım.Şu anda skilleri bile göremiyorum .Ama yinede dc yiyorum. Kaç defa taxıye girdim para verdim Para verdiğimle kaldım 5 dkda 1 sürekli dc arkadaşlar yokmuk bunun bi çözümü?Lütfen yardımcı olun.Bu arada herhangi bir bot kullanmıyorum
     
  2. BearGrylls

    BearGrylls olduser

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    aynı sorun bende var summer2:
     
  3. jacktit

    jacktit rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar sadece 1 kişi cevaplamış.Yardımınıza ihtiyacım var.
     
  4. zurna222

    zurna222 rank8

    Kayıt:
    4 Nisan 2010
    Mesajlar:
    44
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bırak ya insan yardım eder extralooba bak. maxoloji daha iyi bunlardan en azından yardım geliyor.site sahibininde gözü para bürümüş.
     
  5. Avasin

    Avasin  

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.437
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
    canım arkadaşım yorumunu yazarsın cevabını beklersin. Eğer konu hakkında bilgisi olan varsa yazar. bilgisi olmayan sizi yanlış şeylere yönlendirmek istemediğinden cevap vermiyordur :muck:
     
  6. trcambo

    trcambo rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynı sorun bendede var çünkü sorun joymaxta
     
  7. Sanalisyan

    Sanalisyan rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Meslek:
    DJ
    bence ttnet'ten kaynaklı bi sorun :dance: internette yavaş :oldie:
     
  8. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ olduser

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.442
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM
    TTnet ne zaman hızlı bi hizmet verdi ki :D

    Sloganları "Sınırları Aştık Sinirleri Zorluyoruzzz. biggrint1
     
  9. Sanalisyan

    Sanalisyan rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Meslek:
    DJ

    +1905 :oldie:
     
  10. Necrolyte

    Necrolyte rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    59
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    rica etsem nereden oynadığınızı söylermisiniz? bölgesel bir sorun mu acaba diye araştırıyorum..ben bornova-izmir
     
  11. Sanalisyan

    Sanalisyan rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Meslek:
    DJ
    ben muğla bodrum :dance: %100 ttnet inş. kısa sürede düzelir pray:
     
  12. HexeNKesseL

    HexeNKesseL rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    379
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ttnet allah belanı versın :D sorun senden kaynaklansada kaynaklanmasada kıkırdağın seğrilsin xD