1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      modbasvuru

Sunworld'ün Sorunu Ne xD -- 10 DG Geliyor(Resimler Eklendi)


  1. Sir Valek

    Sir Valek Tanınıyorum

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ağır işsiz
    Beyler 30 Ekim Tarihli Media.pk2'yi Indirdim Fakat Bütün Üyeliklerime Yanlış Diyor! :detective: Neler olup bitiyor bilgisi olan var mı ? Ve aldığım duyumlara göre 4000 silk'e 10 dg Sun Weaponlar Geliyormuş ve Tanesi 2000 Silk'e 10 Dg Sun Set Geliyormuş Haydi Hayırlısı xD

    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.
    - Resim Silinmiş.​
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. karakuwet

    karakuwet rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    Yaw kendi sitesinde yokken siz nerden buluyonuz 30 ekim media.pk2sini
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  3. Rioter *

    Rioter * rank8

    Kayıt:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    879
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yoq Öle Bişi Beyler Solo Bile Gmye Ulaşamıor Lütfen Gereksiz Konular Açmayın Server Açılırsa Bildiricez Ve Neler Geldiğini Göricez Abuk Subuk Konularla Milleti HevesLendirmeyin ..!
     
  4. Optimus Prime

    Optimus Prime rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.607
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  5. Sir Valek

    Sir Valek Tanınıyorum

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ağır işsiz
    Hayır Kendi Sitesinde Mevcut Upload Ediyorum Şuan Link Paylaşacağım..
     
  6. Sir Valek

    Sir Valek Tanınıyorum

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ağır işsiz
    Solo'dan Test acc istiyebilirsiniz. Üslübunuza dikkat edin. Kimse ceza almanızı istemez, Oyuna girip gördüğümüzü resimleyip buraya koyuyoruz. :thumbsup:
     
  7. Rioter *

    Rioter * rank8

    Kayıt:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    879
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Solo nun Vermiş Olduğu Test Acc. Sunworld Sro 2nin :wink1:
     
  8. karakuwet

    karakuwet rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster.. Metal DoğRama.. Beyaz Eşya Tamir ve Ba
    Şehir:
    {KS}
    Ha iyi Ozaman ama konun başında test serveri yazsaydın buraya gelemzdi
     
  9. Sir Valek

    Sir Valek Tanınıyorum

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ağır işsiz
    Yapılan açıklamalara göre, 10 DG itemler ve maplar swsro2'de test ediliyormuş ve eklenecekmiş! Test acc'lerin yapım amacı ülkeler arası lag Test'i! Yakında swsro1'e eklenip oyunun açılması dileğimle xD
     
  10. Rioter *

    Rioter * rank8

    Kayıt:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    879
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hep Beraber Beklioruz Ama Sun Satılcağını Sanmıorum Lag Gitse Bile Yeter ^^ :lol:
     
  11. Sir Valek

    Sir Valek Tanınıyorum

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ağır işsiz
    Ben Sadece Gördüğümü Paylaştım. Temennimiz Lag'ın Gitmesi xD Ama buglar giderilirse sunlarda satılabilir xD
     
  12. Rioter *

    Rioter * rank8

    Kayıt:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    879
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Satılsın Ama Hepimize Yaramaz Bknz. Sjsro :P
     
  13. Sir Valek

    Sir Valek Tanınıyorum

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ağır işsiz
    Haklısınız. 4000 Silk'i Herkes Veremez xD
     
  14. Kai

    Kai olduser

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.032
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    aynen,her bebe de sun war o ne öyle :mrgreen:
     
  15. CoolerMaster

    CoolerMaster rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Uysal Tar. Mak. San. da Kaynak Ustası
    Şehir:
    Develi/Kayseri
    aynen hacın sana katılıyorum bana lag kalksın yeter 10d sonra gelsende olur xD
     
  16. tenime04

    tenime04 rank8

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oyun ne zman acıkcak peki bi bilgisi olan varmı bende indirdim onu da farklı ve id şifremi kabul etmedi
     
  17. musser

    musser rank8

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    714
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ------yok--------
    Şehir:
    Hotan kapısı
    Bu sw2 değil mi?
     
  18. musser

    musser rank8

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    714
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ------yok--------
    Şehir:
    Hotan kapısı
    hiç bişi istemıyom yeter kı sunsro biran once acıLsın:D :D xD
     
  19. sweet76

    sweet76 rank8

    Kayıt:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen öyle bi acılsa bende yeni başlıyıcam ama x)
     
  20. CuNDeRs

    CuNDeRs rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.316
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Herqün Arazi
    swdeki lag hiçbir swde yok dicem he bu kadar lag olmaz :D