1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Sunworldsilkroad2 Hakkındaki sorularım.


  1. burock73

    burock73 rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    201
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar biriniz rica etsem bana serveri anlatabilr mi? Şşimdiden teşekkür ediyorum. makara:
     
  2. sarkolata

    sarkolata zaa xD

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.614
    Beğenilen Mesajlar:
    76
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    dostum 2 tane konu açmanın amacı nedir ? :!:
     
  3. Nebula

    Nebula olduser

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.536
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hamburg
    Arkadaşım konu açarken lütfen bu gibi başlıkları kullanmayınız !!!
     
  4. burock73

    burock73 rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    201
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tmm bundan sonra daha dikkatli olucam fakat bi cevap veren bir cevap daha vermiyor ona bozuldum
     
  5. sarkolata

    sarkolata zaa xD

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.614
    Beğenilen Mesajlar:
    76
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    Diğer konuna baktım. Milano güzel güzel cevap vermiş. peki senin verdiğin cevaplar mantıklı mı? :think: sen elini suya sabuna dokundurma istersen charı 120 yapıp sana verelim?
     
  6. burock73

    burock73 rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    201
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeşim bak ben bu oyunu tam anlamak için konu açdım eğer anlsam zaten bi daha üstelemezdim herkes güzel oyun diyor ve bilgi vermiyor Milano ya teşekkürler fakat en basiti orda game downloadda birsürü bişe var hepsinimi indiricez?
     
  7. Inception

    Inception rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.249
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]
    Konudaki bu resime tıkla download başlar.Media'lardan ister 1. ister 2.yi indir. 1 Rapidshare 2.si megaupload linki istediğinden indir... :wink1:

    Bir daha 2 kere konu açmayın. :nod:
     
  8. burock73

    burock73 rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    201
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saoalsın kardeşim tıklıyom bir sürü link yardım edende yok Çok saol!
     
  9. Crusade

    Crusade olduser

    Kayıt:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.959
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisliği
    Şehir:
    Arel University
    Selim arkadaşı çok sert çıkmışsın benimde 3 4 tane topic açtığım görülmüştür ama düzeltmişimdir.O da bir arkadaşımız ki sende 2 tane açabilirsin belki arkadaşın bilmek istediği daha çok sorular var..
    Ps:Başlık Ve içerik değişti.