1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro
      planetsro

Sunucu Entegrasyonu Karakter & Depo Silme Rehberi - ÖNEMLİ!!


  1. Tubifex

    Tubifex olduser

    Kayıt:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi
    [​IMG]

    - Resim Silinmiş.[/url]


     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. THA

    THA moderator

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    757
    Beğenilen Mesajlar:
    42
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    System Administrator
    Şehir:
    ls a* && echo “a”
    Oupss.. Oynamadığım Karakterlerim silinecek öylemi ? Bu çok kötü oldu
     
  3. Tubifex

    Tubifex olduser

    Kayıt:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi
    eğer 1 hesabınızda 4 ten fazla karakter varsa : fazla olan karakterler otomatik olarak silinecek ve charların içindeki gold item vb ne varsa boşa gidecek. bu nedenle kullanmadığınız karakterleri belirleyip kasasını boşaltıp 18 eylülden önce karakteri silin
     
  4. THA

    THA moderator

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    757
    Beğenilen Mesajlar:
    42
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    System Administrator
    Şehir:
    ls a* && echo “a”

    İtem'ları boşaltma işini yaparım silme işinide onlar yapsınlar..



    Yararlı Bir topic Oldu Teşekkür ederim
     
  5. Tubifex

    Tubifex olduser

    Kayıt:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi
    ben teşekkür ederim :) kullanmadığınız karakteri kendiniz silmeniz gerekli. çünkü eğer bir hesabınızda 4 ten fazla karakteriniz varsa, fazla olan karakter rastgele olarak silinecek. yani asıl kullandığınız karakterde silinebilir
     
  6. SultanMelik

    SultanMelik rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2011
    Mesajlar:
    121
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Ne saçma bir iş adam oyuna belki bir süre sonra tekrar başlıyıcak charı duruyo ama charların siliniceğini bilmiyor charı silinirse kim vericek bu saçmalığın hesabını ?
     
  7. DrCocoa

    DrCocoa rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    161
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    adamlar resmi açıklama yaptık diyecek. :thumbsup:
     
  8. SultanMelik

    SultanMelik rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2011
    Mesajlar:
    121
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    bare en düşük charları silseler :D korkudan güzel bir temizlik yaptım bütün charlarımda :D
     
  9. batuhan

    batuhan olduser

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    184
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    onur ıyıkı konuyu sen acmıssın yanı . ne abı o logo tam ortaya okunmuyo bile :D
     
  10. Tubifex

    Tubifex olduser

    Kayıt:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi
    logoyu başkası eklemiş. ben logo koymamıştım :D
     
  11. batuhan

    batuhan olduser

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    184
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    o logoyu kım koyduysa :thumbsup:
     
  12. Tubifex

    Tubifex olduser

    Kayıt:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi
    okunuyo bea :D
     
  13. DukeNukem

    DukeNukem rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.175
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    neden böyle bişey yapmaya çalışmşlar anlamadım ?


    bu arada ben servera girince bende 4 char gözüküyor.sorun olmaz demi.gerçi düşük lvleri siliyolarmış ama :)
     
  14. Tubifex

    Tubifex olduser

    Kayıt:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi
    1 hesapta 4 char varsa problem yok :)
     
  15. lemonade

    lemonade exlmanager

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.422
    Beğenilen Mesajlar:
    33
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
  16. Wax Whine

    Wax Whine Psikolog

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.587
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Taksim/İST.
    4 ve daha az halde dokunmuyorlarsa sorun yok
     
  17. batuhan

    batuhan olduser

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    184
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    özgüüüüüüüüüüüüüürr :sfff:
     
  18. Fundamental

    Fundamental rank8

    Kayıt:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    öfff bunu geçin de silkroad 2 çıkacaktı nldu ona?
     
  19. Fundamental

    Fundamental rank8

    Kayıt:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ilk başta seçin yazıyo sonra silin yazıyo. anlamadm bn. siliyo myz yoksa seçiyo muyuz?
     
  20. Tubifex

    Tubifex olduser

    Kayıt:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.192
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi
    1 hesapta 4 karakterden fazla karakteriniz varsa, kullanmadığınız karakterleri silin. hesabınızda maximum 4 karakter bulunsun.