1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Şuan Srobot ücretli ile Oyuna girebilen var mı ?


  1. cagri07

    cagri07 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Evet girebilen var mı arkadaşlar girenler ne yapıp girdiler onuda yazsın herekse faydası olur çok teşekkürler şimdiden!''^^
     
  2. Narcisse

    Narcisse rank8

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    608
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    çalışmıyo bende de:S char girip start diyince oyundan atıyo :S
     
  3. cagri07

    cagri07 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ewt aynen
     
  4. cagri07

    cagri07 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ewt aynen
     
  5. cagri07

    cagri07 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ewt aynen
     
  6. cagri07

    cagri07 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ewt aynen
     
  7. cagri07

    cagri07 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ewt aynen
     
  8. ChiqiLeta

    ChiqiLeta rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    246
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    >KoCAeLİ<

    bot ve client güncellenecek biraz bekleyelim arkadaşlar:)
     
  9. cagri07

    cagri07 rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    eyw en kısa zmnda inş