Icerige atla
Extraloob

ŞU SORUNU ÇÖZECEK YOKMU Bİ BAKIN LÜTFEN

· 4 Replies · 2.6K views
B
bgges OP ⭐ 16y
#1
mbot um petin envanteri doldugunda gidip kasaya koymuyor kasaya koyma işaretinide yaptım ama pet dolunca kasmaya devam ediyor
4 Replies
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#2
öyle bi özellik yok.
A
AAnGeLL ⭐ 18y
#3
öyle bi özellik yok.


var öyle bi özellik, item ayarlarına E yi ekledikten sonra allow move items to pet invetoryi işaretle öyle satar
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#4
evet şimdi baktım varmış sbotla karıştırdım sanırım redface

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: