mbot um petin envanteri doldugunda gidip kasaya koymuyor kasaya koyma işaretinide yaptım ama pet dolunca kasmaya devam ediyor
ŞU SORUNU ÇÖZECEK YOKMU Bİ BAKIN LÜTFEN
· 4 Replies · 2.6K views 0 reading
4 Replies
öyle bi özellik yok.
öyle bi özellik yok.
var öyle bi özellik, item ayarlarına E yi ekledikten sonra allow move items to pet invetoryi işaretle öyle satar
evet şimdi baktım varmış sbotla karıştırdım sanırım redface
Log in to write a reply.
Log In