1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

str glavie char yapılandırma


  1. XipeHocter

    XipeHocter rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    283
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad
    Şehir:
    KadiKöy AciL-_-

    arkadaşlar benim STR glavie charım var 1 hafta oldu açalı şimdi pwpde kendi levellerime yatmamak için charı nasıl yapılandırıcam mastery levelım 36 Fire Kullanıyorum Glavie ciyim

    FULL STR
     
  2. dabbe54

    dabbe54 rank8

    Kayıt:
    29 Haziran 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar-Bilişim

    sana diyecek lafım yok hela dicem ama o char bi boka yaramas :santa:
     
  3. HAKAN0

    HAKAN0 rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal

    kendi lwlindekilere yatıyosan o charı çöpe at yada char yapılandırmalarından bak
     
  4. V.I.P

    V.I.P Buralıyım

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.563
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
  5. Audrey

    Audrey olduser

    Kayıt:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.769
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    HighSchool
    Şehir:
    SaGoLeRa

    pff yalaka en kral fln diyonda yapıyomusun hyr demekle olmuyo yap ss koy bakalım kral mı
     
  6. V.I.P

    V.I.P Buralıyım

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.563
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB

    Önce terbiyeli ol sonra senle muhattap olıyım Exclamation
     
  7. XipeHocter

    XipeHocter rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    283
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad
    Şehir:
    KadiKöy AciL-_-

    Cıx Cıx Cıx Yha siz beni yanlış anladınız kendi levelıma yatıyorum demiyorum yani nasıl yapılandırırsam çar kral olur yani asıl yapılandırırsam çar güzel olur yani nasıl yapsam kendi levelımdan üstleri yatırırım Elecktr10 arkadaşıma teşekkür ederim bilgi vermiş geri kalan larada aşk olsun diyorum .... ! Evil or Very Mad