1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

srobotla oyuna girerken taficte dc yememem için ne kullanılı


  1. anwhere07

    anwhere07 rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    322
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    AkDeNiZ
    lütfen trafic oluyo sürekli client yada neyle giriyosanız koyabilirmisiniz
     
  2. SaSuKe

    SaSuKe rank8

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    800
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    SchooL BoYzZz
    Şehir:
    Nicomedia
  3. carwen

    carwen Bilgiliyim

    Kayıt:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Saraçlar
  4. duro

    duro rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    297
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu nasıl kullanıyo yardımcı olurmusnuz beyler lütfen benımde cok ihtiyacım var sro botla trafik cook yiyorum bunu yerinde bi client olsa sper oluır eskiden client vardı sorunusz oluyo yardım icin tsk help me:)
     
  5. carwen

    carwen Bilgiliyim

    Kayıt:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Saraçlar
    Benim verdiğim konuyu incelersen anlarsın zaten. :wink1:
     
  6. NoBLe

    NoBLe rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    304
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Unknown
    İSRObot Patcher (NoDc,ZoomHack.vs)(1.58)(Çalışıyor)
    Sabitlere baksan görürsün zaten. Bu konuda var direk link vermedim biraz uğraş
     
  7. carwen

    carwen Bilgiliyim

    Kayıt:
    28 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Saraçlar
    Biz verelim benim işim bu. :P
    viewtopic.php?f=14&t=59334