1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Srobot Silahları depoya bırakmıyor acil yardm !


  1. SaNk

    SaNk rank8

    Kayıt:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler baslıkdada belrtdm gıbı sılahları ve elixirleri depoya bırakmıyo herseyı denedm save store fln bi care etmedi.Ayrıca forumda da baktm yapılablcek herseyı denedm olmadı bı yardm edermsnz emınm benm gıbı arkadaslarda vardr bu sıkıntyı ceken sımdıden tesekkurler ...
     
  2. SaNk

    SaNk rank8

    Kayıt:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler acil bakan yok :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:
     
  3. SaNk

    SaNk rank8

    Kayıt:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
     
  4. Gameworld

    Gameworld Bilgiliyim

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.598
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Türkiye'nin Doğusunda
    Filtreden ayarlarını yaptığına eminmisin gözünden bir şey kaçmış olmasın.Bankada yeterli boşluk varmı ?
    Ayrıca sadece bu itemlerimi bırakmıyor?
     
  5. SaNk

    SaNk rank8

    Kayıt:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    herturlu filtre ayarları tam emınım.Ve sadece bu ıtemlerı bırakmyo armorlarda fln sıkıntım yok