1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

sro gui beni deli ediyo


  1. recon

    recon rank8

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    623
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Thieft

    Yaw gece bırakıyom duvara takılıyo townda cıkarken kalıyo öle :twisted: bunun cözümü yokmu
     
  2. Quattro

    Quattro olduser

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.933
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround

    Kaç adet clentless açıyorsunuz ve bağlantınız nedir.
     
  3. recon

    recon rank8

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    623
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Thieft

    2 tane yaw niye böle sorun cıkıyo ki 1 de orda takılmıs sabah kdr durmus :@
     
  4. Quattro

    Quattro olduser

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.933
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround

    Normal bu sıkıntılar isro bot çantanız dolu iken potcuda lag çok girerse kuytu bir duvar kenarında hotanda guildciye giden yolda takılıyor.
     
  5. recon

    recon rank8

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    623
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Thieft

    Düzeltme nasıl yaparım gece bırakıyom cünkü