1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

sro 90-100 lvl Updatesi hakkında


  1. quaresma

    quaresma rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    459
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar yeri duydu degil bilgim var lütfen burası konunun yeri degil yazmayın biliyosanız cvp verin bilmiyosanız yazmayın

    sroda 90 lvl mi 100 lkvl mi gelicek ve ne zaman gelicek o hem merak ettim hemde itemlerimi elden çıkarmayı düşünüyorum
    yardımcı olursanız servinirem
     
  2. mehmet125

    mehmet125 rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sana bu konu hakkında kimse kesin tarih veremez.Gaymaxında bu işine gelmez zaten ama merak etme önce çıkcak diye milleti heyecanlandırırlar.Uzun bir süre sonra çıkarırlar.Çıkmadan 1-2 hafta içerisinde öğrenirsin.Bir sitede(reklam yapmayim) haziranda gelecek diye duydum.
     
  3. quaresma

    quaresma rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    459
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    reklam içeren ne var söylermisin ?
     
  4. minotauros

    minotauros rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    v bılgaria
    çapta 90 olcak 100 değil
     
  5. Exqusei

    Exqusei rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.285
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    adam kendi mesajının içinde -bi site var reklam olmasın diye isim vermiyeyim- diyo. chapish?? :mrgreen:
     
  6. quaresma

    quaresma rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    459
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ardakşar konuya cvp verelim biliyo isek
     
  7. TheOne

    TheOne rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.032
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    cehennemin dibi
    senin forum kuralları hakkında bilgin yok bu 2. yanlış yere açtığın konu
     
  8. quaresma

    quaresma rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    459
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    körmüsün olum adamı sinir hastası etmeyin lan okumuyonmu ğstte ayzıyo yeri olmadıgını bende biliyom
     
  9. quaresma

    quaresma rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    459
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    böyle saçma şeyler yazmayın diye ilk başta ayzdım oku istersen
     
  10. OneEyedJack

    OneEyedJack rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.870
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Sen öyle dedin die yazmıcak mı?
    Adam doğru söylüyor.
     
  11. addIcFb

    addIcFb Aileden

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Okul
    90 lv gelcek ve 1 agustosda gelcek extraokk
     
  12. x21

    x21 rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    4 yıl sonra ziraat müh.
    La cocuk madem biliyon yanlış yer o zaman ne diye açıyon konuyu. Burayı cocuk parkına çevirdiniz lan.
     
  13. TheOne

    TheOne rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.032
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    cehennemin dibi
    yani yaptığımız yanlışı söylerrse k yanlış yapabilirmiyiz
    rahat mısın olum sen
    hem suçlu hem güçlü acil kilit lazım bu konuya
     
  14. murat1982

    murat1982 rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    37
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tamam arkadaşlar uzatmayım adam dedi zaten burası konunun yeri değil ama yine de yazdı ben de yazardım çünkü en çok bakılan kısım burası en çabuk cevap alabilecek yer bence burası. extraokk
     
  15. LorD_LeGoLaS

    LorD_LeGoLaS rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.935
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise/öğrenci
    Şehir:
    Edirne/Uzunköprü
    1) Konu Yanlış Yerde Birdaha Olmasın..
    2) Başlığı Büyük harfle Yazılmaz Küçük harfle yazılır birdaha olmasın.
    3) Tüm Tahminlere Göre Haziran-Temmuz gibi gelebilir..
     
  16. TheOne

    TheOne rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.032
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    cehennemin dibi
    zaten birinci değil ben 2. gördüm kaç tane daha vardır kim biilir kilit lütfen
     
  17. ModerX

    ModerX olduser

    Kayıt:
    30 Ekim 2007
    Mesajlar:
    711
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Bilgisayar Operatörlüğü / Bilişim Hizmetleri
    Şehir:
    AzteC'in Karşısındaki evde 'sigaramı' içiyorum. ≠
    yaw Uzatmaya Ne qerek Var .. Adam düsünerek Acmıs Dier ßöLümLere AcıLsa ßu konu ßeqLediqinden fazLa Sürede cevap veriLcek veya ßi üye qöerene kadar ߀qLicek Konu ... Uzatmaya qerek Yoqh. Sadece Soru Sormus Ve yazmıs ßiLior iSek CevapLıyaLım die .